Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر صندوق بازنشستگی استان، مسوول بیمه آتیه سازان، روسای کانون‌های بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و‌پرورش و راه و‌شهرسازی در این نشست مشکلات حوزه درمان بازنشستگان را تشریح کردند.

لغو قرارداد بیمارستان‌های غیر دانشگاهی با بیمه مربوطه، تعرفه‌های مراکز خصوصی و غیر دانشگاهی، مشکلات درمان پیشکسوتان، تعهدات دارویی دفترچه‌های درمانی، تکریم بازنشستگان در مراکز درمانی و‌مطب‌ها از جمله موارد طرح شده در جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : رسیدن به بازنشستگی در صورت عمر طبیعی گریز ناپذیر است و در ادامه مسیر همه شاغلین قرار دارد.

وی گفت : بر اساس دستورات شرعی، موازین اجتماعی و خانوادگی احترام به پیشکسوتان بر همه ما واجب است.

مرادی افزود : دانشگاه در برخی امور مجری و در برخی امور فقط ناظر است و نمی‌تواند در برخی موارد از جمله انعقاد قرارداد‌های بیمه‌ای در مراکز خصوصی و غیر دانشگاهی، بر اساس قانون دخالت کند، اما در مواردی نظیر تخلفات دریافتی‌ها، ولو بسیار کم از طریق دانشگاه برخورد خواهد شد.

وی افزود : مشکلات بیمارستان‌ها بسیار زیاد و اداره کردن آن‌ها دشوار است و قراردادن سقف درآمد برای این مراکز کار را دشوارتر کرده است.

مرادی گفت : بدهی سنگین بیمه‌ها، فروش نقدی ملزومات پزشکی و خدماتی بیمارستان‌ها، عدم توانایی پرداختی به موقع پزشکان و پرسنل مشکلات زیادی به وجود آورده است.

وی گفت : مطالب طرح شده در مورد بیمارستان‌های خصوصی را پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم توافق طرفین به سود و رفاه بازنشستگان عزیز شود .

 

 

انتهای پیام/د

تشریح مشکلات حوزه درمان بازنشستگان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید این واحد دانشگاهی اظهار کرد: فلسفه اصلی دانشگاه امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است، باید مدیران منابع لازم را برای این مهم مهیا کنند و برنامه‌ها بر اساس تمرکز بر نقاط ضعف و قدرت و ظرفیت‌های موجود هدفمند شود.

وی ادامه داد: بسیاری از واحد‌های دانشگاهی در سالیان اخیر دچار کمبود دانشجو و درآمد شده‌اند با توجه به منابع محدود شهریه‌ای باید تلاش شود از منابع غیرشهریه‌ای برنامه‌های دانشگاه را به پیش ببریم و مزایای همکاران را به موقع پرداخت کنیم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد: برنامه‌های این واحد دانشگاهی را بر مبنای برنامه پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه با جدیت بیشتری در راستای پایدار کردن منابع درآمدی پیش می‌بریم و با احیا کردن مراکز تحقیقاتی، تالار، هتل و کلینیک حقوقی شتاب لازم را در این راستا ایجاد می‌کنیم.

افشاری بیان کرد: انتظار داریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها حداقل یک محصول را تولید کرده و با توجه به شعار سال و کمک همکاران با ورود به بخش تولید بخشی از منابع غیر شهریه‌ای را تأمین خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است