Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی از تکمیل پروژه مسکن مهر استان کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از هفته دولت (شهریور ماه سال جاری) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی محمد احمدی» با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شورای مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در این نشست ۲۰ مصوبه در خصوص تکمیل و بهره برداری از واحدهای در دست اجرای مجتمع های مسکن مهر در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران و دیگر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اتخاذ شد تا با اجرایی شدن آنها، هر چه سریعتر جشن اختتامه مسکن مهر استان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان نسبت به موضوع مسکن مهر حساس باشند و هرجایی که لازم شد پای کار بیایند.

 

وی تاکید کرد: همه دستگاه های خدمات رسان آب و فاضلاب، گاز، برق و شهرداری ها با هماهنگی با دستگاه راه و شهرسازی نسبت به کاستی های مجتمع های مسکن مهر اقدام کنند.

 

احمدی از معاون وزیر راه و شهرسازی خواست تا مصوبات، تعهدات و تصمیمات این جلسه برای هرچه سریعتر به پایان رسیدن طرح مسکن مهر استان در وزارتخانه راه و شهرسازی پیگیری و حمایت های مالی لازم انجام گیرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از ۱۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکن مهر در این استان، شش هزار و ۶۳۸ واحد خود مالک و پنج هزار و ۳۴۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و پنج هزار و ۱۱۵ واحد هم ۹۹ ساله است.

 

به گفته وی، تاکنون ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در بخش مسکن مهر استان هزینه شده که از این مبلغ، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۳۰۰ میلیارد ریال آن کمک و یارانه وزارتخانه راه و شهرسازی بوده است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی هم گفت: اهتمام دولت و به خصوص رئیس جمهور بر تکمیل همه پروژه های مسکن مهر کشور تا پایان سال جاری بوده و به همین منظور، تکمیل مسکن مهر سرعت گرفته است.

 

«احمد مهرآبادی» افزود: تاکنون چهار استان کشور مسکن مهر آنها اتمام و یا رو به پایان است و با برنامه ریزی های انجام شده و پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد، این استان پنجم خواهد شد.

 

وی گفت: ۲۰ مصوبه اتخاذ شده در این نشست را در وزارتخانه راه و شهرسازی پیگیری خواهم کرد تا در زمان اعلام شده، یعنی قبل از شهریور ماه امسال جشن تکمیل و اختتامیه پروژه مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس روزه اولی ها خبرگزاری شبستان کانون های مساجد مسجد دختران روزه اولی ماه مبارک رمضان خراسان جنوبي استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسکن مهر راه و شهرسازی اختتامیه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد