Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:41:16 GMT

ارتش سوریه حمله پهپادی تروریست ها به حماه را دفع کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۲۴۵۴

ارتش سوریه حمله پهپادی تروریست ها به حماه را دفع کرد

تهران - ایرنا - خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که پدافند هوایی سوریه با شلیک به سوی هواپیماهای بدون سرنشین گروه های تروریستی در حماه حمله آنها را دفع کرد.

به گزارش بامداد پنجشنبه اسپوتنیک، پدافند هوایی سوریه چهارشنبه شب حمله این پهپادها را بر فراز فرودگاه نظامی حماه دفع کرد.
این پهپادها که از مناطق تحت کنترل گروه های تروریستی در شمال حماه و جنوب ادلب آمده بودند، در پی شلیک پدافند هوایی سوریه وادار به عقب نشینی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که نیروگاه برق الزوار واقع در ریف حماه روز چهارشنبه هدف حمله یک فروند پهپاد قرار گرفت و از مدار خارج شد.
پهپاد متعلق به گروه های تروریستی با راکت این نیروگاه واقع در جنوب حماه را هدف قرار داد.
بر اثر این حمله خسارت های مالی زیادی به نیروگاه وارد شد.
سوریه در هفت سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.
شبد**1480**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حمله پهپادي حماه گروه هاي تروريستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است.

رویترز با نقل این خبر از این مقام آمریکایی اعلام کرد که پایگاه نظامی «عین الاسد» واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز این مقام آمریکایی مدعی شد که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد مخابره نشده است.

هنوز کسی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، این دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

کد خبر 6085682

دیگر خبرها

  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»