Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:55:49 GMT

طرح استیضاح شهردار خارگ کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۲۴۶۸

طرح استیضاح شهردار خارگ کلید خورد

لطف الله علی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح استیضاح به استناد ماده ٨٣ قانون و مقررات شهرداری و شوراها، در چهار بند به صورت خلاصه‌ای از سوالات مطرح شده در جلسه طرح سوال تدوین و به ریاست شورای شهر تقدیم شده است.

وی افزود: نابسامانی، عدم اولویت بندی و دوباره کاری در اجرای پروژه‌های عمرانی و هدر رفت منابع مالی همچنین عدم توجه و رعایت دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و مکاتبات ابلاغی از وزارت کشور و شورای اسلامی شهر در حوزه‌های مختلف اعم از تخلفات گسترده در معاملات، احکام کارگزینی، تأخیر در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و پیگیری جهت افزایش غیرقانونی حقوق و مزایای خود از مواد مهم این استیضاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر خارگ تصریح کرد: نابسامانی و عدم اصلاح حساب‌های مالی شهرداری در سنوات اخیر اعم از عدم حسابرسی اسناد مالی، عدم ساماندهی و تعیین تکلیف مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی که از شهرداری طلب دارند.

وی بیان کرد: همچنین انحراف بودجه و عدم توجه به نیازهای واقعی شهر که باعث رکود پروژه‌های عمرانی چون شهربازی مسقف و هدایت آب‌های سطحی و.... شده است.

علی‌پور ادامه داد: عدم پیگیری سازمان حمل و نقل دریایی که از نیازهای ضروری شهر بوده است که تاکنون اقدامی خاصی در این باره صورت نگرفته است.

کد خبر 4624258

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر جزیره خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است