Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های سوریه از سرنگونی یک پهپاد حامل مواد منفجره نزدیک فرودگاه حماه سوریه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های سوریه گزارش دادند که یک هواپیمای بدون سرنشین که حامل مواد منفجره بوده نزدیکی فرودگاه حماه سرنگون شده است.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه این پهپاد مسلح را که توسط افراد مسلح نزدیک فرودگاه حماه به پرواز در آمده بود سرنگون کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ارتش سوریه طی روز‌های اخیر در این منطقه درگیری‌های شدیدی را با گروه‌های تروریستی داشته است.

شاهدان گفته‌اند که با بررسی پهپاد سرنگون شده، مشخص شد که این پهپاد با جی‌پی‌اس هدایت می‌شده و پهپاد به کار گرفته شده همانند پهپاد‌هایی بوده که برای حمله به پایگاه هوایی روسیه در سوریه استفاده می‌شده است.

اندکی پیش از حمله به فرودگاه حماه، حمله پهپادی مشابهی علیه نیروگاه «الزارا» در جنوب حماه انجام شد.

ارتش سوریه از روز سه‌شنبه درگیری شدیدی با گروه تروریستی هیئت تحریر الشام که پیشتر با نام جبهة النصرة و القاعده در سوریه شناخته میشده است داشته است. وزارت خارجه روسیه گزارش داد تنها در یکی از درگیری‌ها تا ۵۰۰ جنگجوی النصره در حال مبارزه با ارتش سوریه بودند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سوریه فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق

یک منبع وزارت کشور عراق گفت که هیچ انفجاری در هیچ یک مناطق این کشور ثبت نشده است. منبع مذکور بدون ارائه جزئیاتی گفت: اما رادار‌های نظامی عراق عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان کشور را رصد کرده‌اند.

به گزارش فارس، مدیر دفتر شبکه المیادین در عراق گفت: در ساعات شب [گذشته]در آسمان بغداد، پایتخت عراق، در جنوب و همچنین مناطقی از کرکوک، چند پهپاد ناشناس رویت شد.

گزارش‌های رسمی در ایران نشان می‌دهد هیچ انفجاری روی زمین در ایران رخ نداده است

دیگر خبرها

  • قدرتمندترین پهپاد ایران
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • ۲۱ پهپاد ارتش اوکراین در «بلگورود» روسیه منهدم شدند
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • عبور دستاوردها و تجهیزات نیروی زمینی ارتش
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه