Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز، «علی ضیا»، مجری مشهور صدا و سیما، عکس زیر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی ضیا مجری تلویزیونی مجری مشهور تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟

ایتنا - بررسی و تحلیل داده‌های کاربران ایرانی در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که ایموجی‌های مربوط به احساسات مثل خنده و قلب با ۲۶ درصد بیشترین میزان استفاده را در میان کاربران فارسی‌زبان داشته‌اند.
بر اساس تحلیلی که لایف‌وب انجام داده، ایموجی شکلک خنده و قلب از محبوب‌ترین و پرتکرارترین ایموجی‌ها در شبکه‌های اجتماعی بوده‌اند.

پس از آن، نمادها با ۲۲ درصد و ایموجی‌های مربوط به افراد و اعضای بدن با ۱۴ درصد در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

تحلیل ایموجی‌های پرکاربرد در هر شبکه اجتماعی نیز نکات جالب توجهی را آشکار می‌کند.

در شبکه‌های ایکس (توییتر سابق) و گروه‌های تلگرامی، شکلک خنده بیشترین استفاده را داشته است. این در حالی است که در اینستاگرام، شکلک چشم قلبی از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است.

در کانال‌های تلگرامی که بیشتر جنبه اطلاع‌رسانی و خبری دارند، استفاده از نمادها بر شکلک‌ها غالب بوده و در میان ۵ ایموجی پرکاربرد، هیچ شکلکی دیده نمی‌شود.
 
ایموجی قلب نیز یکی از محبوب‌ترین ایموجی‌های ایرانیان در اینستاگرام، ایکس و گروه‌های تلگرامی بوده است.

به طور کلی، ایموجی‌هایی که نمادی از قلب در آن‌ها وجود داشته، بسیار مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفته و در میان ۵ ایموجی پربازدید این شبکه، سه ایموجی قلب‌دار دیده می‌شود.

کارشناسان معتقدند استفاده گسترده از ایموجی‌های شادی و عشق نشان‌دهنده وضعیت روحی مثبت کاربران ایرانی در فضای مجازی است. آنها تاکید می‌کنند که این امر می‌تواند نمایانگر تلاش کاربران برای بیان عواطف مثبت در میان محدودیت‌های فضای واقعی باشد.

از طرف دیگر، تحلیلگران تفاوت رفتار کاربران در شبکه‌های مختلف را نیز نشانی از انعطاف‌پذیری و سازگاری آنها با محیط‌های متفاوت ارزیابی می‌کنند. آنها این توانایی را در عصر رسانه‌های نوین بسیار مهم و مفید می‌دانند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) متلک یک دختر بچه به حامد آهنگی؛ مردم از خنده منفجر شدند
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس
  • انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم)
  • خاطره خنده دار اکبر عبدی از آجیل عید نوروز
  • خنده از ته دل عجیب روباه در آغوش یک دختر
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!
  • لحظه ها (فیلم)
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!