Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@13:44:48 GMT

آخرین وضعیت استان سیل زده خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۲۶۶۵

قاسم ساعدی با اشاره به آخرین وضعیت استان سیل‌زده خوزستان بیان کرد: ابتدا از همه دولتمردان بابت حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان تشکر می‌کنم اما حضور و وعده دادن اما عمل نکردن به وعده‌ها درد ما را بیشتر می‌کند. ما انتظار داریم دولتمردان به تعهدات خود سریع‌تر عمل کنند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس تصریح کرد: راه‌های ارتباطی روستایی در استان کلاً قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسکن‌ها در روستاهایی که حدود دو ماه درگیر سیل بودند نیاز به ترمیم دارند. زیرساخت‌های روستایی و شهری آسیب دیده است. باید هرچه سریع‌تر نسبت به بازسازی مناطق سیل زده اقدام شود.

وی تاکید کرد: در بخش کشاورزی و دامداری نیز خسارت جدی به مردم وارد شده است که باید هرچه سریع‌تر خسارت مردم پرداخته شود تا حداقل کمی آلام مردم کاهش یابد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیل سیل زدگان سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک