Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@11:36:17 GMT

تعیین تکلیف مسکن مهر تا پایان امسال

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۲۶۹۲

مهر آبادی افزود:بیشترین یارانه با ۳۰ میلیارد تومان تاکنون به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده که مشکلاتی از جمله تکمیل نبودن زیر ساخت ها، جاده اتصال بین دوسایت در گچساران، رفع مشکل انشعاب اقشار ویژه از جمله مدددجویان دستگاه‌های حمایتی امسال برطرف خواهد شد.
وی اضافه کرد: ۵ میلیارد ریال نیز از محل یارانه وزارت راه وشهر سازی برای پلاستر ورنگ مسکن مهر دهدشت اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در حال حاضر مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد و قم و مرکزی و سیستان و بلوچستان و بوشهر رو به اتمام است تصریح کرد: امیدواریم که اختتامیه پروژه مسکن مهر این ۵ استان به زودی برگزار شود.
مهرآبادی از برگزاری جلسات متعدد در این زمینه در کل کشور خبر داد و گفت: بیش از سه هزار جلسه تاکنون برگزار شده و سه هزار مصوبه نیز از این رهگذر داشته‌ایم.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‌مهر افزود: پروژه مسکن مهر از ۱۲ سال پیش تاکنون به طول انجامیده که با حضور وزیر راه در حال برگزاری اختتامیه این پروژه‌ها در مناطق مختلف کشور هستیم و آخرین آن در خراسان جنونی بود.
استاندار از مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی خواست تا مصوبات، تعهدات و تصمیمات این جلسه برای هرچه سریعتر به پایان رسیدن طرح مسکن مهر استان در وزارتخانه راه و شهرسازی پیگیری و حمایت‌های مالی لازم انجام گیرد.
احمدی یادآور شد: از ۱۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکن مهر در این استان، شش هزار و ۶۳۸ واحد خود مالک و پنج هزار و ۳۴۰ واحد در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر و پنج هزار و ۱۱۵ واحد هم ۹۹ ساله است.
به گفته استاندار، تاکنون ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در بخش مسکن مهر استان هزینه شده است که از این مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۳۰۰ میلیارد ریال آن کمک و یارانه وزارتخانه راه و شهرسازی بوده است.
وی بااشاره به وجود مشکلاتی از جمله ناهماهنگی بین دستگاه‌ها افزود:مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حساسیت بیشتری برای رفع مشکلات مسکن مهر داشته باشند.
نژاد صفوی مدیر کل مسکن راه وشهرسازی هم بااشاره به اینکه برای ۱۶ هزارو ۸۳۸ مسکن مهر سهم کهگیلویه وبویراحمد تاکنون ۲۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است گفت:از این تعداد ۹۱۲ واحد در شهر دهدشت، ۲ هزار و ۶۵۲ واحد در گچساران و هزار و ۵۵۱ واحد مسکونی مربوط به یاسوج است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه غلامعباس ترکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را به نام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری کرده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتوته کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور شده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمائید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرم‌های پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص کنند. در مواردی که فاقد اقامتگاه هستند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتاً مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

کد خبر 6062642 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم
  • شهرداری تهران تا پایان فروردین برای ارسال مدارک نوسازی مسکن مهلت دارد