Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز نقش و جایگاه عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست و بحمد الله نیروهای مسلح امروز نیروهای خدایی و الهی هستند. آفتاب‌‌نیوز : آیت الله سید احمد خاتمی عضو هییت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با حضور در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: یکی از تفاوت‌های اساسی نیروهای مسلح ایران با سایر نیروهای مسلح دنیا، دین مداری و اسلامی بودن آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نقش و جایگاه عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست و بحمد الله نیروهای مسلح ما نمونه‌ای از نیروهای خدایی و الهی هستند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، وی افزود: دیگر تمام نیروهای مسلح ما خودشان عقیدتی هستند و به همان اندازه که اقتدار دفاعی خود را افزایش می‌دهند در پی آموزه‌های دینی و اعتقادی نیز هستند.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در طراز انقلاب اسلامی هستند و از ویژگی‌های اصلی این نیروها این است که خدایی زندگی می‌کنند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به مشکلات موجود در کشور به خصوص مشکلات اقتصادی گفت: از ویژگی‌های بارز انسان‌های با ایمان این است که مشکلات سبب نمی‌شود که روحیه شأن را آسان ببازند بلکه در طریق مسیر بیشتر استوارشان می‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معنای واژه حدید در قرآن کریم اذعان داشت: نیروهای مسلح باید مانند آهن محکم و استوار باشند و روحیه ایثارگری، شجاعت و جهاد را در خودشان تقویت کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش سید احمد خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم

در بیست‌ونهم فروردین و دریک روز بارانی یگان های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز خراسان‌جنوبی یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی که در بیرجند مرکز خراسان‌جنوبی باران در حال باریدن بود، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی، در مراسم روز ارتش با گرامی داشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نبردهای مسلح جمهوری ایران اظهار کرد: کشورهای که در منطقه پایگاه مقاومت هستند، حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده‌اند و این موضوع سبب رسوایی دشمن شده است.

وی افزود: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند، از این رو در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی هم در این مراسم گفت: امروز اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خودکفایی رسیده‌اند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است، به بهترین شکل عمل می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745408

دیگر خبرها

  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • ۵ پیام مهم عملیات وعده صادق از زبان یک فرمانده ارتش
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • عملیات« وعده صادق» بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد