Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، لزوم تهیه سند توسعه کشاورزی شاهرود در جلسه بررسی مشکلات حوزه کشاورزی و دامداری این شهرستان مود بحث و بررسی قرار گرفت.

سید حسن حسینی شاهرودی در جلسه بررسی مشکلات حوزه کشاورزی و دامداری این شهرستان گفت: اجرای سامانه کشاورزی هوشمند، توسعه طرح های نوین گلخانه ای و توجه به دامداری صنعتی در دستور کار مدیران جهاد کشاورزی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام /  گ

لزوم تهیه سند توسعه کشاورزی شاهرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در راستای تحقق شعار سال توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و همینطور بحث گردشگری را با اجرای سه اصل محوری تسریع، تسهیل و تکریم در دستور کار خود قرار دادیم.

علیرضا قاسمی فرزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در تبیین شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردمی» بیان کرد: شعار سال یک شعار و برنامه راهبردی برای دولت است و رئیس‌جمهور نیز سه عنصر اصلی تسریع، تسهیل و تکریم را در این زمینه تعیین کرد یعنی باید کارها به سرعت و سهولت انجام شود و افرادی که برای انجام کارهای خود مراجعه می‌کنند باید مورد تکریم قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه محور اصلی برنامه‌های سال‌جاری در حوزه تولید تعیین شده است، اظهار کرد: با معاونان هماهنگ شده تا به سرعت نخستین جلسه با واحدهای تولیدی و اقتصادی را برگزار کنند تا آنچه که برای اجرا و اقدام عملی شعار سال لازم است، صورت بگیرد. 

استاندار همدان مطرح کرد: طی سال‌های اخیر که مقام معظم رهبری شعار سال را توجه به تولید و رشد تولید قرار داده بودند، ما مباحثی در بخش‌های مختلف اقتصادی مورد توجه قرار دادیم به طوریکه در بخش صنعت، حوزه دانش‌بنیان، توسعه زیرساخت‌های صنعتی، استفاده از ظرفیت‌های موجود، افزایش شهرک‌های مورد نیاز یا تکمیل و توسعه آنها، بخش کشاورزی، بخش معدن و ... اقدامات خوبی صورت گرفته است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه امسال توجه ویژه و خاصی به موضوع تولید خواهیم داشت، اظهار کرد: توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و همین طور بحث گردشگری را با اجرای سه اصل محوری تسریع، تسهیل و تکریم در دستور کار خود قرار دادیم.

وی توجه ویژه به مبحث پروژه‌های مسکن ملی، تأمین شغل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل را از دیگر برنامه‌های استان در اجرای شعار سال دانست.

استاندار همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت نخبگان علمی در تحقق شعار سال بیان کرد: مدنظر داریم با همکاری بنیاد ملی نخبگان و مجموعه دانشگاهی بتوانیم از ظرفیت حداکثری نخبگان کشور استفاده کنیم و همانطور که در رهنمودهای رئیس جمهور نیز تأکید شد، باید فرمانداران و مدیران از ظرفیت نخبگان در مجموعه ادارات‌کل و سازمان‌های سطح استان و شهرستان‌ها بهره‌مند شوند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در قالب طرح شهید زین‌الدین توانستیم ظرفیت ۸۰ نفره برای جذب نخبگان سهمیه کسب کنیم که از طریق آزمون در دستگاه‌های مختلف با کسب ضریب بالای علمی و پذیرفته شدن در مصاحبه مشغول به کار می‌شوند، به علاوه ۱۰ نفر که بنیاد علمی نخبگان به صورت ویژه گواهی نخبه بودن آنها را صادر کرده باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • سوختگی گندم در برخی مزارع «هلیلان»
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان
  • ۵ راهبرد اساسی در حوزه کشاورزی مازندران تعریف شد
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم