Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحی گفت: طرح ابتکاری جشنواره شهروند کتابخوان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با موضوع جشنواره کتابخوانی رضوی در مدراس و بوستانهای مشهددر حال برگزاری است.

«علی اکبر روحی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به اینکه طرح ابتکاری جشنواره شهروند کتابخوان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با موضوع جشنواره کتابخوانی رضوی در مدراس و بوستانهای مشهد در حال برگزاری است، گفت:این جشنواره به سفارش اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس،پارکها و بوستانهای مشهد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی شهید روحی گفت: ادامه داد: ایام ماه مبارک رمضان و دورهمی های خانواده های روزه دار در پارکها و بوستانها بستری مناسب برای اجرای طرح ابتکاری و خلاقانه جشنواره شهروند کتابخوان بود و از این جشنواره شاد و سرگرم کننده و درعین حال مبتنی بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم کردن زمینه های مشارکت مردم در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استقبال بسیار خوبی به عمل آمده است.

 

وی ادامه داد: ایستگاه مطالعه برای بزرگسالان، شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی با خلاصه نویسی کتابهای جشنواره، ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان،برگزاری مسابقه برای کودکان و نوجوانان و اجرای برنامه عروسکی عمو توانا و هدهد خوش خبر از دیگر بخشهای جشنواره شهروند کتابخوان است.

 

روحی اظهارداشت:در مدارس نیز دانش آموزان ضمن حضور در برنامه های شاد و سرگرم کننده جشنواره از برنامه هایی مانند اجرای گروه سرود آوای رضوان، رادیو کتاب، سه اجرای تئاتر با موضوع زندگانی امام رضا(ع) در جشنواره کتابخوانی رضوی نیز شرکت می کنند.

 

گفتنی است از ابتدای ماه مبارک رمضان در مدارس و بوستان کوهسنگی مشهد مقدس ۲۰برنامه اجرا شده است و در شبهای ۱۰ الی ۱۸ رمضان ساعت ۲۱ الی ۲۳ نیز این برنامه در بوستان حجاب مشهد برگزار خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها دختران روزه اولی مجلس روزه اولی ها خبرگزاری شبستان مسجد شاه عبدالعظیم حسنی ع شهر ری کانون های مساجد کتاب و کتابخوانی ماه رمضان مشهد جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • بساط خیر و برکت زنانه
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود