Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:01:41 GMT

هیات بدمینتون اصفهان با کمبود اعتبار مواجه است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۲۹۸۰

هیات بدمینتون اصفهان با کمبود اعتبار مواجه است

اصفهان- ایرنا- رییس هیات بدمینتون استان اصفهان با اشاره به ظرفیت خوب این رشته ورزشی گفت: این هیات برای تحقق برنامه ها و اهداف مورد نظر سالانه خود به یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

بیژن رجاییان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا مقدار اعتبار سال جاری این هیات را حدود یک میلیارد و 200میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در سال گذشته از این مبلغ فقط 20 درصد آن پرداخت شد که در صورت ارایه کامل آن بهتر می توان برنامه ریزی و به اهداف دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که این هیات با کمبود سالن ورزشی برای تمرین مواجه است، اظهارداشت: اکنون 2 هزار و 800 ورزشکار در استان فعالیت دارند که از این تعداد فقط 10 درصد یعنی دست کم 200 نفر آنها به صورت قهرمانی در حال فعالیت هستند.
به گفته وی در اصفهان فقط یک سالن برای تمرین و مسابقات وجود دارد.
رییس هیات بدمینتون اصفهان، ارتقای این رشته ورزشی را نیازمند حمایت مسوولان ذکر و اضافه کرد :
حمایت مادی در تشکیل تیم قدرتمند در کشور، برگزاری دوره استعدادیابی در شهرستان ‌ها و دوره لیگ استانی بسیار اثرگذار است.
وی ادامه داد: حداقل مسابقاتی که در استان برگزار می شود برای رنکینگ خودمان 10 مسابقه در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان است و به طور مثال در سال 97، 18 الی 19 مسابقه برگزار شد.
رجاییان در مورد جایگاه بدمینتون اصفهان در کشور تصریح کرد : استان اصفهان در سال های گذشته همواره مقام های چهارم و پنجم را کسب کرده است.
رییس هیات بدمینتون اصفهان بیان کرد : این استان دارای ظرفیت بالایی از جمله برخورداری از قومیت های گوناگون برای بازیکن پروری دارد البته تبدیل ظرفیت بالقوه به بالفعل نیازمند اعتبار مورد نیاز است.
استان اصفهان با 54 هیات ورزشی، افزون بر 300 هزار ورزشکار سازمان دهی شده دارد.
م/س 6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بدمينتون هيات اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

دفتر امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطینی اعلام کرد که ۷۰ درصد از ساکنین شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند.

به گزارش تسنیم، سخنگوی دفتر امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطینی امروز دوشنبه ضمن اعلام این موضوع تاکید کرد که هرگونه حمله زمینی به رفح خطرناک و فاجعه‌بار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه میزان ویرانی‌ها در خان یونس بی‌سابقه است، افزود که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد و ساکنان رفح جایی برای رفتن ندارند.

بر اساس داده‌های سازمان ملل، در ماه ژانویه، روزانه حدود 100 کامیون حامل کمک‌های انسانی وارد جنوب نوار غزه می‌شد و این درحالی است که حتی در وضعیت غیرجنگی هم مردم غزه برای تامین نیازهای خود روزانه به حدود 500 کامیون کمک‌های انسانی نیاز داشتند. این درحالی است که بعد از ماه ژانویه تعداد کامیون‌های حامل کمک به 66 کامیون کاهش یافت.

با توجه به تشدید بحران انسانی و گسترش قحطی در غزه، اپیدمیولوژیست‌های ارشد بین‌المللی ارزیابی می‌کنند که اگر بحران انسانی در غزه به همین شکل ادامه داشته باشد، تعداد قربانیان بحران گرسنگی و بیماری‌های واگیردار در ماه تابستان به 100 هزار نفر خواهد رسید و اگر این بحران بدتر شود، انتظار می‌رود بیش از 120 هزار نفر در غزه جان خود را بر اثر اپیدمی‌ها و گرسنگی از دست بدهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • چهار محور در استان مسدود است
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • وضعیت نامناسب استان یزد در زمینه مجوز الکترونیکی
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • چگونه با کمر درد مواجه شویم؟