Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروری رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: مسابقات لیگ دسته یک کشتی کشور بین دو تیم خراسان جنوبی و بهبهان خوزستان به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهدشد.

وی افزود: این دیدار اولین دوره حضور تیم استان در لیگ دسته یک کشور است که امروز پنجشنبه دوم خردادماه سال جاری از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به میزبانی سالن حجاب بیرجند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان رقابت‌های پینگ پنگ دسته برتر خراسان جنوبی

حمیدی رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛ گفت:پرونده رقابت‌های پینگ پنگ لیگ برتر استان به میزبانی سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات امید عباسپور فرد، پویا احراری، آرمین عبدالهی و مصطفی طاهری به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از مشترک را کسب کردند.

انتهای پیام / ط ا



منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»