Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زوج اسپانیایی که به مدت ۲ سال صدا‌های عجیبی را از دیوار‌های خانه خود می‌شنیدند سرانجام به منشاء این صداها پی بردند. طی این مدت صدا‌های عجیبی که از داخل دیوار‌های خانه به خصوص دیوار حمام شنیده می‌شد موجب شده بود این زوج خواب مناسبی نداشته باشند و شب‌هنگام از خواب بیدار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرانجام این زوج که نام آن‌ها اعلام نشده است وقتی علت اصلی و منشاء این صدا‌ها را دریافتند دچار حیرت شدند. منشاء اصلی این صداها یک کندوی عسل بزرگ بود که در فاصله چند فوتی محلی که آن‌ها می‌خوابیدند توسط ده‌ها هزار زنبور عسل ایجاد شده بود. این زوج از یک زنبوردار محلی با نام "سرجیو گئوررو" خواستند در خارج کردن این کندوی عسل از دیوار خانه خود به آن‌ها کمک کنند. بنا به ادعای این زنبوردار حدود ۸۰۰۰۰ زنبور عسل در این کندو زندگی می‌کردند.

این کندو به مرور زمان طی این سال‌ها و با افزایش تعداد زنبور‌های عسل بزرگتر شده بود. سرجیو در این باره گفت: "من تعجب می‌کنم این زوج چطور به مدت ۲ سال با این همه زنبور که در چند متری آن‌ها حضور داشتند زندگی می‌کردند. آن‌ها در واقع طی این دو سال و پس از برخاستن از خواب به صدای پرواز زنبور‌ها گوش می‌کردند."

گفتنی است؛ این زنبوردار با استفاده از تجهیزات مخصوص خود این کندوی بزرگ را از داخل دیوار خانه این زوج به بیرون منتقل کرد. در تصاویری که منتشر شده است سرجیو را در حال خارج کردن کندوی عسل نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

زنبورهای عسلی که در داخل خانه زوج اسپانیایی لانه کرده بودند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها زنبور عسل اسپانیا خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید

به گزارش جام جم آنلاین،دکتر فاطمه شقاقی ضمن گرامیداشت هفته سلامت عنوان کرد: هفته سلامت یعنی هفته‌ای که باید به سلامت جسم و روح اهمیت داده شود، این نکته مهم است که ما در زندگی خود روش‌های خود مراقبتی را پیاده‌سازی کنیم.

وی افزود: در برخی مواقع به حدی درگیر فشارهای ناشی از مشکلات و مسائل زندگی می‌شویم که فراموش می‌کنیم به سلامت خود فکر کنیم، هفته‌ی سلامت یعنی هر کدام از ما نباید فراموش کنیم که به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهیم.

این مشاور بالینی و خانواده تصریح کرد: جسم و روح انسان بسیار درهم تنیده و به‌هم مرتبط هستند؛ طوری که اگر سلامت ما در زندگی تحت‌الشعاع قرار گیرد مشکلات روان‌تنی زیادی را به همراه دارد، استرس‌ها، بدن دردها، مشکلات گوارشی، مشکلات پوست و مو، به طورکلی بسیاری از دردهای جسمی ریشه در روان افراد دارد.

قبل از اینکه خیلی دیر شود، برای درمان اقدام کنید

شقاقی ادامه داد: در موارد بسیار زیادی می‌بینیم مردم برای حل مشکلات روحی و روانی خود به سراغ مصرف دخانیات و راهکارهای مقطعی و پیش‌پاافتاده می‌روند و می‌بینیم که فرد سال‌های سال است که با افسردگی دارد زندگی می‌کند و به دنبال درمان آن نیست.

این مشاور بالینی و خانواده بیان کرد: همانطور که همه ما شنیدیم و می‌دانیم پیشگیری بهتر از درمان است، این یک شعار نیست بلکه واقعا باید به آن عمل کرد، با آموزش و یادگیری بسیاری از مهارت‌ها به سادگی می‌توان از به‌وجود آمدن مشکلات روحی بعدی پیشگیری کرد بدون آن که هزینه و زحمت بیشتری را در آینده متحمل شد.

وی در پایان تاکید کرد: با افزایش سطح آگاهی، می‌توان کیفیت زندگی را بالا برد، اما اگر فرد گمان می‌کند درگیر مسائل روحی است که کیفیت زندگی او را مختل کرده‌ است، قطعا باید از یک مشاور در زندگی خود کمک بگیرد، قبل از آن که خیلی دیر شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری