Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  با اشاره به کشف پنج انبار احتکار کالا‌های اساسی در زنجان گفت: ارزش  کالاهای کشف شده  ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال  بوده است.   وی ادامه داد: کالاهای اساسی کشف شده شامل؛  ۸۶۹بسته انواع سیگار به ارزش ۳۷۰میلیون ریال،۱۹تن انواع برنج ایرانی وخارجی به ارزش ۲میلیاردریال و ۸ تن انواع حبوبات به ارزش ۴۱۰میلیون ریال  است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول  گفت: گزارش‌های مردمی در زمینه کشف احتکار در استان  بسیار تاثیرگذار بوده و کمک شایانی به بازرسان می کند.

فغفوری از مردم خواست: در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت از سوی واحد‌های صنفی مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴ منعکس کنند.

وی گفت: هدف از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار تامین و توزیع به موقع کالا‌های پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به این کالا‌ها با قیمت مصوب و مناسب است.

انتهای پیام/ن

  کشف احتکار در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نیروی انتظامی تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا لطفی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پرونده قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لطفی، افزود: مأموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را از یک کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085636

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد