Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:31:06 GMT

نمایشگاه «قرآن و عترت» در خلیل آباد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۱۳۳

نمایشگاه «قرآن و عترت» در خلیل آباد گشایش یافت

توندری با اشاره به اهمیت توجه به قرآن که کاملترین منشور بندگی است از گشایش نمایشگاه قرآن وعترت شهرستان خلیل آباد خبر داد.

«سعید پریشان توندری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به اهمیت توجه به قرآن که کاملترین منشور بندگی است، گفت: در نمایشگاه قرآن و عترت خلیل آباد غرفه های کودک و قرآن، فروش کتاب و محصولات فرهنگی، عفاف وحجاب، تصحیح قرائت نماز، استعداد یابی در زمینه های فرهنگی و هنری، فروش اسباب بازی وسرگرمی ایرانی، کتابت زنده آیات قرآن کریم و فضای مجازی و قرآن حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری ندای اسلام شهرستان خلیل آباد موثرترین غرفه نمایشگاه را غرفه جذب حامی جهت ایتام و اکرام شهرستان که با همکاری واحد اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در نمایشگاه وجود دارد، دانست.

 

توندری افزود: در حاشیه نمایشگاه هر شب ویژه برنامه های فرهنگی از قبیل شب شعر، کار گاه قصه گویی قرآنی، جشن ویژه ولادت کریم آل الله، اجرای نمایش طنز، اجرای مراسم تغذیه خوانی، اجرای سرود و تواشیح برگزار می گردد.

 

وی اظهارداشت:نمایشگاه قرآن وعترت خلیل آباد از ۱۳ تا ۱۹ ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۴ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پذیرای بازدید کنندگان می باشد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها روزه اولی ها ماه مبارک رمضان مجلس دختران روزه اولی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خراسان جنوبي بیرجند خلیل آباد نمایشگاه قرآن و عترت ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است