Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد نوروزی، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم اعطای این بسته‌ها به سیل زدگان خراسان شمالی گفت: پس از وارد شدن خسارت‌های گسترده سیل به مردم مناطق مختلف کشور، ستاد اجرایی حضرت امام (ره) اعطای ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی را متعهد شد که ۲ هزار بسته آن به مردم خراسان شمالی اختصاص یافت و با نهایی شدن فهرست افراد، در مدت کوتاهی این لوازم با کمک نیرو‌های جهادی توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی افزود: با توجه به تلف شدن دام برخی افراد در سیل، اعطای هزار رأس گوسفند مولد و سازگار با محیط از مجموع ۱۰ هزار رأس دام سبک در نظر گرفته شده توسط این ستاد به سیل زدگان استان اعطا می‌شود.
وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین به احداث ۶۰ هزار واحد مسکونی با کمک بنیاد مسکن در استان‌های سیل زده متعهد شده است و تلاش می‌کنیم آن را به نتیجه برسانیم.
نوروزی همچنین ایجاد اشتغال برای ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم محروم و سیل زده خراسان شمالی را دیگر تعهد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برشمرد و گفت: این تعهد را در قالب پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پیگیری می‌کنیم.
انتهای پیام / ط


کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به سیل زدگان خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مدیریت بحران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند