Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بهرامی در جمع خبرنگاران از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت سی‌و‌هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر با همکاری بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر نهاد‌ها وسازمان‌ها خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به مدت چهار روز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به میزبانی سپاه را از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: تبلیغات محیطی، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، تبیین نقش عملیات بیت‌المقدس در سرنوشت جنگ توسط ائمه جمعه و نشست تخصصی کارشناسان حوزه خبر در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: به همین مناسبت برنامه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور گسترده مردم و مسئولان اجرایی و نیرو‌های مسلح اجرا می‌شود که این مراسم در یاسوج روز پنج شنبه دوم خردادماه ساعت ۹:۳۰ صبح در گلزار مطهر شهدا برگزار می‌گردد.

بهرامی تجلیل از خانواده‌های شهدا به‌ویژه خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس توسط ادارات و سازمان‌ها، تجلیل ادارات و نهاد‌های مختلف از ایثارگران خود، تبیین حماسه آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس برای برگزاری مراسمات خاطره‌گویی را از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم

سرتیپ براتعلی غلامی، عضو گروه مشاورین فرماندهی کل قوا و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس و روایت آزادسازی خرمشهر را روایت می‌کند.

قبل از شروع عملیات آزادسازی خرمشهر، با توجه به حجم گسترده جنگنده‌های عراق و حمایت کشور‌های عربی همانند اردن و مصر، پدافند هوایی ارتش در عملیات بی سابقه‌ای حدود ۱۰۰ فروند جنگنده این رژیم را منهدم کرد که ضربه بزرگی بر هیمنه این رژیم بود و موجب تضعیف آنها و در نهایت آزادسازی خرمشهر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد