Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:21:05 GMT

مرحله دوم معامله قرن چند روز بعد آغاز خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۲۳۴

مرحله دوم معامله قرن چند روز بعد آغاز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آمریکا و متحدش اسرائیل علیه ما جنگی جدید به راه انداخته است و این جنگ اقتصادی است. این جنگی است که دولت آمریکا بر این باور است که می‌تواند از ما باج گیری کند.

وی افزود: مرحله دوم از معامله قرن چند روز بعد آغاز خواهد شد و این پس از موفقیت مرحله اول شامل انتقال سفارت و قطع کمک‌ها به آنروا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون نوبت بخش اقتصادی معامله قرن است. ما نمی‌خواهیم که احدی مشارکت کند ما به دنبال یافتن لقمه نان نیستیم بلکه به دنبال عزت نفس و کرامت و کشور مستقل به پایتختی قدس هستیم.

اشتیه در ادامه گفت: دولت تشکیلات خودگردان در راستای کمک به فلسطینی‌ها در غزه حرکت می‌کند و به ملت فلسطین در غزه وفادار خواهد بود.

کد خبر 4624283

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اشتیه فلسطین ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین فلاح خوش مشرب دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد.

فلاح خوش مشرب، گفت: این جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود و همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

فلاح ادامه داد: مسابقات امسال در رشته‌های حفظ جزء ۳۰ ویژه فرزندان، تفسیر، قرائت شامل ترتیل و صوت و لحن ویژه آقایان، مداحی و اذان ویژه آقایان و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

فلاح اضافه کرد: همچنین مرحله مقدماتی این مسابقات تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد و ۵ تا ۹ اردیبهشت نیز مرحله نهایی از میان راه یافتگان به بخش نهایی بصورت حضوری برگزارمی شود. ۱۰ اردیبهشت هم برترین‌ها معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در استان
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس