Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:50:21 GMT

زمین لرزه مریوان را تکان داد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۲۷۸

زمین لرزه مریوان را تکان داد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مرکز لرزه نگاری ضمن اعلام این خبر افزود : کانون درونی این زمین لرزه در عمق ۱۰ کلیومتری زمین و ۲۴ کیلومتری شهرستان مریوان قرار داشت.

تا این لحظه خساراتی از زمین لرزه گزارش نشده است.

انتهای پیام/ع

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت۲ وقف جدید در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد کاروند صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از ثبت دو وقف جدید در شهرستان مریوان خبر داد و اظهار کرد: واقف خیر اندیش ملأ محمد زبردست یک دانگ از شش دانگ یکباب مغازه واقع در ۴ راه اصلی مریوان با مساحت ۶ متر با نیت هزینه‌های مسجد ویس قرنی شهر مریوان وقف کرد که به عنوان اولین وقف سال ۱۴۰۳ شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین واقف خیر اندیش جبار فاتحی یک باب مغازه با حق سرقفلی واقع در شهر مریوان به مساحت ۷ متر مربع را با نیت مساجد شهر مریوان وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اعلام تعداد وقف‌های جدید سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته ۷۸ وقف جدید در استان کردستان به ثبت رسید که از این تعداد ۳۱ مورد مربوط به شهرستان سقز، ۱۹ مورد شهرستان مریوان، ۱۲ مورد شهرستان بیجار و چهار وقف نیز در شهرستان بانه به ثبت رسیده که بیش از ۹۰ درصد نیات وقف‌های ثبت شده برای مساجد استان بوده‌اند.

حجت‌الاسلام کاروند با اعلام آمار وقف‌های استان کردستان گفت: در کردستان ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه وجود دارد که ۲ هزار و ۴۰۲ وقف متصرفی و ۱۲۷ موقوفه غیر متصرفی است. همچنین ۲۰ هزار و ۹۵ رقبه متصرفی، ۲۰ هزار و ۷۹۷ رقبه غیرمتصرفی و ۱۲۲ رقبه اشتراک التولیه در کردستان وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: از آمار ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه کردستان ۷۴۶ موقوفه، یک‌هزار و ۶۵۳ مسجد ،۳۷ حسینیه، ۳ زینبیه، ۱۵ تکیه ،۷۱ آرامستان و یک دارالقرآن به چشم می‌خورد.

کد خبر 6087184

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • بهاباد امروز لرزید
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد