Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@20:54:07 GMT

تصاویر| روزنامه‌های پنجشنبه ۲ خرداد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۲۹۳

تصاویر| روزنامه‌های پنجشنبه ۲ خرداد

سخنان رهبر انقلاب در جمع دانشجویان، بازتاب اظهارنظرهای رئیسی در جمع مدیران رسانه ها، کاهش قیمت خودرو در بازار و ... از موضوعات اصلی مطبوعات امروز است. آفتاب‌‌نیوز : تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲ خرداد، ۱۳۹۸ را در ادامه مشاهده می کنید.



.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روزنامه مطبوعات رسانه صفحه اول روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه انگلیسی تلگراف: چرا بریتانیا به قطعنامه آتش بس در غزه رای مثبت داد؟

به گزارش جماران، روزنامه دیلی تلگراف وابسته به حزب محافظه کار بریتانیا در تازه ترین نوشتار کوتاه به بررسی رای بریتانیا در حمایت از قطعنامه آتش بس در شورای امنیت ملل متحد به نفع پایان جنگ در غزه پرداخته و می نویسد:  تصمیم بریتانیا برای حمایت از آتش بس فوری در غزه تغییر قابل توجهی در سیاست دولت بود که به طور کامل توضیح داده نشده است. قطعنامه 2728 سازمان ملل متحد دوشنبه شب توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد پس از اینکه آمریکا از وتو آن خودداری و اسرائیل را منزوی کرد، تصویب شد.

این قطعنامه «خواهان» آتش‌بس فوری برای باقی مانده ماه رمضان است، آتش بسی  که مورد احترام همه طرف‌ها و «منجر به یک آتش‌بس پایدار پایدار» باشد. این قطعنامه همچنین خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط همه گروگان ها ( اسرا ) و رسیدگی به نیازهای پزشکی و سایر نیازهای بشردوستانه شهروندان غیرنظامی در نوار غزه است.

اما منتقدان قطعنامه می گویند که متن قطعنامه بدان معناست که آتش بس نباید با آزادی اسیران  همراه باشد. پیش از این، بریتانیا به طور واضح این دو را به هم مرتبط کرده بود، اما با این حال دولت معتقد است که در موضع جدید لندن هیچ چیز تغییر نکرده است. این ادعا تا حدودی غیر صادقانه به نظر می رسد.

اگر هیچ چیز تغییر نکرده است، چرا مخالفان اسرائیل از این نتیجه خرسند هستند؟  چرا تل آویو هیئتی را که راهی سفر به واشنگتن بود در اعتراض به رای صادر شده از سوی شورای امنیت از نیمه راه برگرداند؟ بنیامین نتانیاهو گفت که رأی ممتنع آمریکا «انحراف آشکار» از سیاست این کشور در قبال جنگ غزه است و همین را باید در مورد رأی موافق بریتانیا نیز گفت.

مشکل این است که نیروهای ارتش اسرائیل هیچ استراتژی خروج آشکاری ندارند و تحت فشار هستند تا جنگ را به شهر جنوبی رفح، جایی که مدعی اند رهبران حماس در آنجا پنهان کرده‌اند، نبرند. سوال اینجا است که سازمان ملل دقیقاً چگونه به  وضعیت در غزه کمک کرده است؟ مسلماً این قطعنامه وضعیت بد را بسیار بدتر کرده است.

 

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • حماس همچنان به سادگی می‌تواند کنترل غزه را در دست بگیرد
  • روزنامه انگلیسی تلگراف: چرا بریتانیا به قطعنامه آتش بس در غزه رای مثبت داد؟
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین