Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسفندیار رستمزاد مدیرکل آموزش پرورش استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : در سال تحصیلی ۹۷_۹۸ در استان ایلام ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای ورزش دانش آموزی هزینه شده که این میزان اعتبار برای فعالیت‌هایی همچون خرید اقلام ورزشی، برگزاری المپیاد‌های درون مدرسه ای، رقابت‌های ورزشی معلمان، جشنواره الگو‌های برتر درس تربیت بدنی و حیاط پویا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای غربالگری دانش آموزان ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است گفت : غربالگری ساختار قامتی دانش آموزان از دیگر برنامه‌های مهم سال تحصیلی جاری بوده است که در این طرح دانش آموزان پایه ششم زیر پوشش قرار گرفته اند.

وی افزود: میانگین سرانه ورزش دانش آموزی استان ایلام به ازای هر دانش آموز، حدود ۱۸ سانتیمتر است و این میزان در کشور به صورت میانگین حدود ۲۸ سانتیمتر می‌باشد و تلاش می‌کنیم تا حد الامکان از اعتبارات خود برای افزایش این فضا استفاده کنیم.

انتهای پیام / غ

هزینه 11 میلیارد ریالی برای ورزش دانش آموزی ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود