Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به باج خواهی آمریکا، از شروع مرحله دوم معامله قرن طی روز‌های آینده از سوی واشنگتن خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیاالیوم، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آمریکا و متحدش اسرائیل علیه ما جنگی جدید به راه انداخته است و این جنگ اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنگی است که دولت آمریکا بر این باور است که می‌تواند از ما باج گیری کند.

وی افزود: مرحله دوم از معامله قرن چند روز بعد آغاز خواهد شد و این پس از موفقیت مرحله اول شامل انتقال سفارت و قطع کمک‌ها به آنروا است. هم اکنون نوبت بخش اقتصادی معامله قرن است. ما نمی‌خواهیم که احدی مشارکت کند ما به دنبال یافتن لقمه نان نیستیم بلکه به دنبال عزت نفس و کرامت و کشور مستقل به پایتختی قدس هستیم.

اشتیه در ادامه گفت: دولت تشکیلات خودگردان در راستای کمک به فلسطینی‌ها در غزه حرکت می‌کند و به ملت فلسطین در غزه وفادار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا تشکیلات خودگردان انتقال سفارت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای شمار کلی نظامیان صهیونیستی را که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس این بیانیه از مجموع این ۳۲۹۴ نظامی مجروح صهیونیست، ۱۵۸۳ نظامی در جریان حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار آسیب شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه ۵۱۲ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند و آسیب‌های جدی دیده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۲۵۸ نظامی صهیونیست همچنان در حال درمان جراحات ناشی از نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از مجموع این ۲۵۸ نظامی صهیونیستِ زخمی، ۲۴ نفر دچار جراحاتی خطرناک شده‌اند.

کد خبر 6085808

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در استان
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش فشار بر حامیان فلسطین در آمریکا
  • حمله محمود عباس به آمریکا