Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@19:32:27 GMT

پیکر غرق شده در سیمره پس از هفت شبانه‌روز پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۳۹۴

پیکر غرق شده در سیمره پس از هفت شبانه‌روز پیدا شد

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از هفت شبانه‌روز تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای خودجوش مردمی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و سایر مسئولین و دستگاه‌های اجرایی و مرتبط، جسد شخص غرق شده در رودخانه سیمره پیدا شد.

وی ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و افراد خودجوش، با گذشت چندین شبانه‌روز از وقوع این حادثه پیکر سید رضا نقوی از آب خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول تصریح کرد: سیدرضا نقوی که برای آب تنی و تفریح به همراه دوستانش به حاشیه رودخانه سیمره در منطقه تنگه شیرز شهرستان کوهدشت رفته بود، پس از ورود به آب رودخانه سیمره نتوانسته از آب خارج شود و متأسفانه غرق شد.

وی اضافه کرد: در همان ساعات اولیه حادثه ضمن هماهنگی و تماس با عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کوهدشت این عوامل به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی به منطقه حادثه اعزام شدند و کار جست‌وجو را آغاز کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: از تمام گردشگران تقاضا داریم هنگام حضور در حریم رودخانه‌ها نکات ایمنی را رعایت کرده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در با بیان اینکه محتویات بخش نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده، افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ظرف مدت یکماه این سند را تهیه کنند.
وی افزود: رشد، بدون جهش تولید امکان پذیر نیست لذا در چارچوب محور‌های اعلام شده، سند باید تهیه و تدوین شود.
حسین نژاد اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد باید مردم را در عرصه تولید مشارکت داد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بخش نامه‌ای در قالب تدوین سند با محوریت استانداران ابلاغ کردند.
مرتضی بهزادفر افزود: در این برنامه بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکار‌های مشارکت حداکثری مردم، فعالان اقتصادی و نخبگان، برنامه رشد اقتصادی با محوریت شعار سال با توجه به شاخص‌های رشد، گسترش نقش آفرینی پارک‌های علم و فناوری، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حفظ محیط زیست، حمایت از توسعه و تجاری سازی فناور‌های راهبردی، توجه به زنجیره‌های ارزش صنایع استان تاکید شده است.
وی با تاکید بر اینکه تهیه شناسنامه دستگاه‌های اجرایی با هدف ساماندهی امکانات، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی باید تهیه شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی نقش و جایگاه خود را برای تحقق شعار سال تعریف کنند.
در نشست شورای برنامه ریزی استان نامه اجرایی قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت دستور کار بعدی بود در این قانون آمده است که پنج درصد از اعتبارات تملک و دارایی استان را می‌توانیم به کمک‌های فنی و اعتباری و بیست درصد این اعتبارت را به طرح‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات دو کوهنورد گرفتار در دره شیرز کوهدشت
  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی