Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@23:41:09 GMT

سامانه پویانگار ملل در ملل راه اندازی گردید

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۴۶۹

سامانه پویانگار ملل در ملل راه اندازی گردید

پول‌نیوز - از اول خرداد ماه سال جاری استفاده از رمز دوم یک بار مصرف (رمز پویا) بر روی گوشی های تلفن هوشمند عملیاتی گردید‌.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، استفاده از رمز دوم پویا برای مشتریان اختیاری است.

دارندگان ملل کارت که تمایل به امنیت بیشتر در حوزه پرداخت با رمز دوم دارند می توانند از تارنمای رسمی موسسه نرم افزار پویانگار را دریافت و از طریق دستگاه های خودپرداز غیرنقد ملل آن را فعال و استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




منبع: پول نیوز

کلیدواژه: موسسه ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد

مدیر دفتر انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: نفت امروز به صنعتی پویا بدل شده و به بالندگی خوبی رسیده و شاهد هستیم که در دولت سیزدهم در این بخش کارهای جهادی شده است و این روند ادامه دارد.

حبیب‌الله ظفریان در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه صنعت نفت در سال ۱۴۰۲ پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد، گفت: بنده از نزدیک در جریان پیشرفت‌های صنعت نفت قرار گرفته‌ام و مشاهده کردم کارهای بزرگی به‌ویژه در جزیره خارک که قلب تپنده صنعت نفت است انجام شده است.

وی افزود: نفت و گاز برای توسعه هرچه بیشتر به سرمایه‌گذاری نیاز دارند، از این رو تلاش ما این است بتوانیم با وضع قوانین، منابعی در اختیار صنعت نفت قرار دهیم و بخش خصوصی را نیز بیش از پیش وارد این صنعت کنیم.

مدیر دفتر انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: صنعت نفت امروز به صنعتی پویا تبدیل شده و به بالندگی خوبی رسیده و در دولت سیزدهم شاهد کارهای جهادی برای این صنعت بوده‌ایم و امیدواریم سال ۱۴۰۳ نیز این پیشرفت‌ها در صنعت نفت ایران تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است