Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@06:08:15 GMT

جدیدترین وضعیت کیفی وانت‌های داخلی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۴۹۷

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای وانت تولیدی در فروردین ماه امسال را منتشر کرد. آفتاب‌‌نیوز : براساس یافته‌های این گزارش بیشتر وانت‌های داخلی همچنان در سطح کیفی پایینی قرار دارند.
بر این اساس وانت مزدا-کارا ۲۰۰۰ دو کابین بهمن‌موتور، وانت نیسان تک‌سوز و وانت نیسان دوگانه‌سوز شرکت زامیاد تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وانت مزدا-کارا ۲۰۰۰ تک کابین شرکت بهمن‌موتور و و وانت آریسان ایران‌خودرو دیزل نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
همچنین وانت نیو پیکاپ فوتون و وانت تندر ایران‌خودرو، سه ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.
در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طبق داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوا در ساعت ۹ صبح امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در دشت آزادگان ۱۳۳، اهواز ۱۱۹ و خرمشهر ۱۱۳ AQI را نشان می‌دهد که گویای وضعیت نارنجی و ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس است.

در این ساعت شاخص کیفی هوا در آبادان، اندیمشک، حمیدیه، دزفول، رامهرمز، شادگان، شوش، ماهشهرمسجدسلیمان و هندیجان ئر وضعیت قابل قبول قرار گرفت.

گفتنی است؛ شهرستان‌های ایذه، بهبهان و شوشتر هوای پاک را تجربه کردند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)