Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی‌امین دوره یونیورسیاد از ۱۲ تیرماه با حدود ۸هزار دانشجو از سراسر جهان در ناپل ایتالیا آغاز خواهد شد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سی‌امین دوره یونیورسیاد 2019 از 12 تیر ماه با حدود 8 هزار دانشجو از سراسر جهان در ناپل ایتالیا آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات 222 مدال در مجموع 18 رشته ورزشی در طول رقابت‌ها توزیع خواهد  شد.

از زمان برگزاری اولین دوره این بازی‌ها در سال 1959 در تورین ایتالیا تا کنون 13 هزار و 217 مدال اهدا شده است. ایالات متحده در حال حاضر موفق‌ترین کشور تاریخ بازی‌های دانشگاهی است که مجموعاً 1302 مدال طلا کسب کرده است.

روسیه و ژاپن با 1140 و 1047 (مدال طلا، نقره و برنز) در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. این آمار مربوط به مجموعه مدال‌هایی است که در یونیورسیادهای تابستانی و زمستانی کسب شده است.

از نظر تعداد ورزشکار شرکت‌کننده در ادوار مختلف نیز روسیه با 1602 نفر در جایگاه اول قرار دارد و پس از آن ایالات متحده با 1442 ورزشکار در رده دوم ایستاده است.

معرفی عروسک بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان+عکسنگاهی آماری به تعداد ورزشکاران سی‌امین یونیورسیاد 2019 در ایتالیا

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یونیورسیاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیورسیاد یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را از آن خود کرد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

 

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

 

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب 200 امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی 28 دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد