Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دومین همایش مودت فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح و رزمندگان استان سمنان با بیان اینکه اگر شهدا نبودند ما عزت و آزادگی نداشتیم گفت : ما باید راه شهدا و مردان خدا را همیشه ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خرمشهر نماد استقامت، پایداری و نا امیدی دشمنان است افزود : استقامت مردم خرمشهر و رزمندگان با دست خالی یک سمبل و نشان از این بود که ملت ایران می‌توانند با ایمان راسخ و توکل بر خدا در مقابل دشمن ایستادگی کنند و به پیروزی برسند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی با بیان اینکه هر جامعه‌ای که به جای توکل به خدا به کدخدا پناه ببرد ضعیف می‌شود تصریح کرد : رزمندگان اسلام در خرمشهر با توکل به خدا به پیروزی رسیدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمنان از وحدت نیروهای مسلح و قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران ترس و هراس دارند افزود : یکی از عناصر قدرت کشور ایران انسجام ملی است.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال شکست وحدت بین نیروهای مسلح است گفت : بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در کنار هم و با وحدت و قدرت از کشور ایران دفاع می کنند.
سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم نیز در این مراسم با بیان اینکه ملت بزرگ اولین شاخصه ماندگاری و ثبات یک حاکمیت سیاسی است گفت : یکی از مشکلات بزرگ آمریکا با کشور ایران نشناختن مردم و بسیجیان این کشور است.
وی با بیان اینکه مردم، بسیجیان، نیروهای مسلح، طلاب و ... با حضور در مناطق سیل زده استان لرستان به کمک مردم حادثه دیده شتافتند افزود : زحمات و تلاش این دوستان دیدنی بود و جای قدردانی و تشکر دارد.
سردار شاهچراغی در ادامه با بیان اینکه کشور بزرگ دومین شاخصه ماندگاری و ثبات یک حاکمیت سیاسی است تصریح کرد : کشور ایران نعمات زیادی را در دل خودجای داده است که برخی از این نعمت ها استخراج و بخشی دیگر هنوز شناسایی نشده است.
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم با بیان اینکه رهبر بزرگ نیز سومین شاخصه ماندگاری و ثبات یک حاکمیت سیاسی است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن مقاومت در همه زمینه‌هاست چرا که مذاکره با دولت کنونی آمریکا سمّ مضاعف است و البته جنگی نخواهد شد و مذاکره نیز نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه شاخصه های مقاومت عاملی بود که ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس توانست در مقابل دشمنان بایست افزود : شاخصه های مقاومت ریشه در مبانی اعتقادی ملت ایران دارد.
سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه دشمن بزرگ چهارمین شاخصه ماندگاری و ثبات یک حاکمیت سیاسی است تصریح کرد : در میدان نبرد است که ملت رشد می کنند و توانمندی های یک کشور نیز در میدان جنگ شکوفا می شود.

 

 

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه بخش برزک در این مراسم گفت: اتفاقات أخیر و شهادت کودکان و نوجوانان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، قلب هر کسی را به درد می‌آورد.


حجت الاسلام لطفی وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و افزود: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.


مدیر دبستان شهدای ویدوجا هدف از برگزاری این مراسم را اعلام همبستگی دانش آموزان ایرانی با کودکان مظلوم غزه بیان کرد و گفت: در این پویش ۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر هم صدا با دیگر دانش آموزان دبستانی باسر دادن شعار‌های ضد صهیونیستی انزجار خود را از جنایت‌های بی رحمانه این رژیم کودک کش اعلام کردند


دانش آموزان در این مراسم همچنین با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، سکوت دیگه کافیه، اسلام پیروز است به این گردهمایی پایان داده و در سر کلاس‌های خود حاضر شدند.

دیگر خبرها

  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود