Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@16:06:10 GMT

آغازِ پایان مسکن مهر در 5 استان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۶۴۴

آغازِ پایان مسکن مهر در 5 استان

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: ۵ استان برای برگزاری اختتامیه پروژه مسکن مهر آمادگی دارند.

به گزارش ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی در کارگروه مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد که به منظور بررسی وضعیت مسکن مهر این استان برگزار شد افزود: رئیس‌جمهور بر اتمام پروژه مسکن مهر کشور تا پایان امسال تاکید دارند و برنامه وزارت راه و شهرسازی تعیین تکلیف این واحدها تا هفته دولت امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی اظهار کرد: پروژه مسکن مهر از ۱۲ سال پیش تاکنون به طول انجامیده که با حضور وزیر راه در حال برگزاری اختتامیه این پروژه‌ها در مناطق مختلف کشور هستیم و آخرین آن در خراسان جنوبی بود.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه در حال حاضر مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد، قم، سیستان و بلوچستان، بوشهر و ایلام رو به اتمام است خاطرنشان کرد: امیدواریم که اختتامیه پروژه مسکن مهر این پنج استان به زودی برگزار شود.
 
مهرآبادی از برگزاری جلسات متعدد در این زمینه در کل کشور خبر داد و اضافه کرد: بیش از سه هزار جلسه تاکنون برگزار شده و سه هزار مصوبه نیز از این رهگذر داشته‌ایم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌های منعقده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

وی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: پروژه‌های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد.

کردلو گفت: همچنین بخشی از پروژه ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند سال گذشته افتتاح شد.

وی تاکید کرد: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می‌شود و در سایر شهرستان‌های استان نیز برنامه‌ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می‌گیرد.

کد خبر 6062969

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • برگزاری اولین مراسم افطاری در قلعه وینزر در انگلیس
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۵۰ واحدی مسکن حمایتی در شهر قرق