Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گناوه- ايرنا- فرماندار گناوه گفت: براساس مصوبه شوراي آموزش وپرورش اين شهرستان تهيه لباس فرم مدارس بايد به توليدکنندگان بومي واگذار شود.

به گزارش ايرنا، سيد علي پاک نژاد روز پنجشنبه در نشست کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد اين شهرستان افزود: درخواست توليدکنندگان پوشاک براي دوخت لباس‌هاي فرم ادارات و مدارس و دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بايد به صورت جدي پيگيري شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: توليدکنندگان پوشاک مدارس نياز به حمايت دارند و تسهيلات اشتغالزايي و کارآفريني در اختيار آنان قرار گيرد تا باعث رونق و توسعه توليد و اشتغال زايي بيشتر آنان شود.
فرماندارگناوه گفت: قابل قبول نيست محصولاتي که در داخل شهرستان توليد مي‌شود از خارج خريد شود.
وي افزود: توليدکنندگان بومي و کارآفرينان در اجراي شعار سال با محوريت رونق توليد حمايت و پشتيباني مي‌شوند و اين مهم در دستور کار همه مسئولان شهرستان قرار دارد.
وي گفت: رونق توليد به عملکرد و حمايت مسئولان نيازمند است و مشکلات توليدکنندگان و موانع توليد بايد در چهارچوب قانون و با کمک مسئولان برطرف شود.
فرماندار گناوه اظهارداشت: بايد در مجتمع گردشگري گناوه که جانمايي شده و قرار است بزودي ساخته شود مکاني براي نمايشگاه و توسعه کارگاهي صنايع دستي و بومي منطقه در نظر گرفته شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق بیشتر در مزارع پرورش میگو گمیشان با آغاز لایروبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل شیلات گلستان گفت: لایروبی این کانال برای رفع کمبود آب و افزایش عمق آب در کانال مشترک انجام می‌شود.

اسماعیل جباری گفت: با لایروبی این کانال، عمق آب در کانال مشترک افزایش می‌یابد و شرایط مطلوبی برای پرورش میگو فراهم می‌شود که علاوه بر افزایش تولید، سبب افزایش کیفیت و سلامت میگوی تولید می‌شود.

در مجتمع پرورش میگو گمیشان سالانه بیش از سه هزار و ۷۰۰ تن میگو تولید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان گناوه به ۷۳ درصد است
  • تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود
  • ۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه اجرا شد
  • ۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان گناوه شناسایی شد
  • رونق بیشتر در مزارع پرورش میگو گمیشان با آغاز لایروبی
  • رئیس انجمن تولیدکنندگان لاستیک: کمبود تولید تایر در کشور نداریم