Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:43:46 GMT

آخرین وضع آب و هوای کشور در دوم خرداد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۶۸۶

براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاهد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شمال آذربایجان شرقی و غربی خواهیم بود. در بعد از ظهر جمعه برای بخش‌هایی از شمال غرب، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه بویژه در ساعات بعدازظهر برای شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، نیمه شمالی فارس و نیمه غربی کرمان رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

غرب تنگه هرمز و شرق خلیج فارس نیز در ساعات بعدازظهر پنجشنبه مواج خواهد بود. لازم به ذکر است از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده برای اکثر مناطق کشور افزایش دما رخ خواهد داد که بیشترین مقدار آن در سواحل شمالی و شمال شرق کشور و بین ۶ تا ۱۰ درجه پیش بینی می‌شود.

همچنین تا روز شنبه در جنوب غرب کشور و ایلام وزش باد قابل ملاحظه همراه با تندباد لحظه‌ای بویژه در بعدازظهر‌ها پیش بینی می‌شود، طی این مدت احتمال و گرد و خاک محلی در پاره‌ای از این نقاط وجود دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تنگه هرمز خلیج فارس هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳