Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@09:45:23 GMT

اس ام اس تبريک تولد متولدين خرداد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۶۹۱

اس ام اس تبريک تولد متولدين خرداد

خبرگزاري آريا -

اس ام اس تبريک تولد متولدين خرداد ماه
باز خرداد آمد و عشق شد پديد
باز بر اين دل نويد گل رسيد
باز آمد عطر گل از سوي يار
بر سر شاخه شکوفه گشت پديد
خردادماهي عزيزم تولدت مبارک

تبريک تولد متولدين خرداد
خرداد يعني انتهاي کوچه ي بهار
يعني همان جاييکه تو بدنيا آمدي
کاش براي يک‌بار هم شده
تو را در انتهاي اين کوچه ملاقات کنم
و تولدت را چشم در چشمت، به تو تبريک بگويم

متولدين خرداد
زيباترين گلها را براي زيبايي زندگيت و
کوتاهي عمرشان را براي غم هايت آرزومندم
خردادي عزيزم تولدت مبارک

جملاتي براي متولدين خرداد
هوا که ابري نبود…
اون فرشته ها هستن که دارن گريه ميکنن……
آخه يکي ازشون کم شده
مهربون ترين تولدت مبارک

جملات تبريک تولد متولدين خرداد
جشن کوچکي در دلم برپاست ؛ چون امروز روز تولد توست
کاش روزي هم تولد حضور تو در قلبم را جشن بگيرم
جشني با شکوه و بزرگ
خردادماهي عزيزم تولدت مبارک

پيامک تبريک تولد متولدين خرداد
عصر دلتنگي اينست که در بهار باشي
و ارديبهشت از دستت برود
و تو هيچ نداني که خرداد
آذرخش فاصله‌هاي ديگري‌ست
که بهار جانم رابه تپش رفتن واميدارد
تولدت مبارک خردادماهي جان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن تبريک تولد متولدين خرداد
تولدت عزيزم پر از ستاره بارون
پر از بادکنک و شوق، پر از آينه شمعدون
الهي که هميشه واسه تبريک امروز بيان يه عالم عاشق
بياد هزار تا مهمون
خردادي جان تولدت مبارک

تبريک تولد براي متولدين خرداد
يه خرداد ماهي مثل يه تصادف وحشتناكه ؛ كلي كشته مرده ميده
خردادي ماهي جان تولدت مبارک

اس ام اس تبريک تولد متولدين خرداد ماه
خردادي يعني انرژي خالص
وقتي وارد زندگي کسي ميشه
زندگي طرف 180 درجه عوض ميشه
به هرچيزي که ميخواد ميرسه…
تمام نقطه ضعف هاي‌ بدش
از بين ميره و ميشه يه آدم کامل
خردادي جان تولدت مبارک

تبريک تولد متولدين خرداد
امروز سالگرد زيباترين هديه خداوند به زميني ها ست
و سالروز جدايي تو از فرشته ها
از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم . . .
خردادماهي عزيزم تولدت مبارک

متولدين خرداد
تمام ارديبهشت‌ها خزان مي‌شود
تا تو خرداد را بياوري
سرمست مي‌شود بهار
از عطر گيسوان تو
که بوي بهشت را منتشر مي‌کند.
اي جاودانه‌ترين خواهش بي‌منت
امشب
اي د‌ل‌پذير...
خرداد را بياور!
تولدت مبارک عزيزم.

جملاتي براي متولدين خرداد
اي تماشايي‌ترين مخلوق در روي زمين
آسماني مي‌شوم وقتي نگاهت مي‌کنم...
تولدت مبارک خرداد ماهي جان

مطالب زيبا متولدين خرداد
اي زيباترين ترانه هستي
بدان که شب ميلادت برايم ارمغان خوبيها و زيباييهاست
پس اي سرکرده خوبيها ميلادت مبارک
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال ابجد امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طلاع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسا‌ن‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آن‌ها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: «حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروز دوشنبه ۲۷ فروردین برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است. 

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

د آ د
قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

آ آ ج 
از خصومت دست بردار اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا ده روز آینده به آن می‌رسی. صدمه‌ای متوجه‌ی توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه‌ی کار‌ها به خدا توکل کن.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

د ج ج
گشایش خوبی در کارت ایجاد می‌شود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی می‌رسی که بر تو حسودی کنند از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی، به زودی از او خبری به دست تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری، آن را پیدا می‌کنی اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی، به مراد خواهی رسید.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

ج ب ج
طالع خوبی داری این روز‌ها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی دریافت می‌کنی وبه شادی و نشاط می‌رسی. زنی بلند قد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت می‌کند. مراقب خودت باش. از پول و در آمد حرام پرهیز کن آینده‌ی خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

ج ب ب
آنچه را که از خدا طلب کنی به آن می‌رسی، اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت می‌رسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را می‌کند. تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی ان شا الله

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

ب د ج
نبایستی از شخصی انتظار خوبی و نیکی داشته باشی، اما این را نیز بدان که گرفتاری ات رفع خواهد شد. چیزی را از کف داده ای، ولی آن را به دست خواهی آورد. اگر با کسی در نزاع هستی بدان که به سود تو خاتمه خواهد یافت. اگر یک چنین نیتی داری چندین روز صبر نمایید سپس اقدام کنید. فال ابجد (فال چوب) به شما مژده می‌دهد که به زودی زود موفقیتی در کارت حاصل خواهد شد و کارت بالا خواهد گرفت.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مهر

ج ب آ
طالعت نیک است با توکل به خداوند به خواسته ات می‌رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد. ولی تو را خوشحال می‌کند، آینده‌ی روشنی داری، برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده، اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

ج آ آ
به آنچه نیت کرده‌ای می‌رسی، اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد. اگر در همه امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

آ ب آ
ایمانت را قوی کن. آن چه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی به خداوند توکل کن.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

ج د ب
در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری نمی‌توانی همه را دوست خود بدانی بعضی‌ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد، آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

ب آ ج
حاجت و آرزویی داری که بر آورده می‌شود. گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف می‌شود. اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود. فرزندانی خوب و خوش قدم.

فال ابجد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

ج آ د
برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه‌ی بندگانش را دوست دارد، پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشود ه شود.

tags # فال ابجد ، فال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد
  • فال ابجد امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • تبریک روز ارتش و نیروی زمینی ۱۴۰۳ + متن ادبی، پیام و عکس
  • فال شمع روزانه امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • (عکس) تبریک متفاوت رضا گلزار برای تولد پدرش