Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 558 هزار لیتر سوخت قاچاق در هفته گذشته در این استان کشف شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، طرح کنترل محورهای مواصلاتی را طی یک هفته گذشته با محوریت کنترل خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی تشدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پلیس آگاهی و دیگر رده های عملیاتی در بازرسی از 10 دستگاه تریلی سوختکش، 40 دستگاه اتوبوس و 65 دستگاه وانت و 9دپوی سوخت در شهرهای سراوان، دلگان، سیب و سوران و زاهدان 404 هزار و 500 لیتر گازوئیل، 136 هزار و 686 لیتر بنزین و 17 هزار و 99 لیتر نفت سفید قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف این خودروها خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس، مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی آن بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی استان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.
9923**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سوخت قاچاق سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۴۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ۲ کامیون در محور حاجی آباد-بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان امروز ۲۷ فروردین گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری ماموران انتظامی پایگاه اطلاعات شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت حین کنترل خودروهای عبوری در محور حاجی آباد-بندرعباس به دو دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی، خودروها را متوقف و در بازرسی از آن‌ها سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش این ۲ محموله قاچاق را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی بیش از ۱۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تحویل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • کشف هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند