Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@08:31:01 GMT

جسد حلق آویز جوان ۳۰ ساله در یک باغ کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۸۱۹

ساعت24 - فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: جسد حلق آویز جوان ۳۰ ساله از درخت، در یکی از باغات اطراف شهر همدان کشف شد.

سرهنگ جمشید باقری، رئیس پلیس این شهر  در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: پس از تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، تیمی از مامورین کلانتری در محل این باغ در حاشیه شهر همدان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از بررسی های لازم مشخص شد، جسد حلق آویز که با طناب از یک درخت آویزان شده متعلق به جوان ۳۰ ساله ای است که با تائید عوامل اورژانس ساعتی از مرگ وی گذشته بود.

بلافاصله عوامل پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل کشف جسد حاضر شدند و با دستور مقام قضایی، جسد جهت بررسی های لازم و اعلام علت و نحوه مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

هویت این جوان ۳۰ ساله پس از تحقیقات محلی توسط افراد بومی حاضر در محل شناسایی شده است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک چوپان در منطقه کرفس از توابع شهرستان درگزین جان خود را از دست داد.

فرشاد عبدالملکی افزود: عصر یکشنبه چوپان ۱۹ ساله در ارتفاعات اژدرآباد شهر کرفس مشغول به چرای گوسفندان بود که صاعقه به او برخورد کرد.

او همچنین گفت: یکی از همراهان که از دور شاهد این صحنه بود، پس از حضور در کنار این چوپان به فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس حاصل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این گزارش ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پزشکی اعلام شد و گروهی از افراد مستقر در پایگاه کرفس به محل حادثه اعزام و پس از ۴۰ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به محل حادثه، با جسد سوخته چوپان نوجوان مواجه شدند که از ناحیه پیشانی و صورت دچار سوختگی شدید شده بود.

جسد این فرد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

اداره‌کل هواشناسی استان همدان، برای امروز هم، بارش رگبار باران و رعد و برق در برخی از مناطق استان پیش بینی کرده است.

دیگر خبرها

  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد