Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:59:03 GMT

قاچاق سوخت توسط 30 هزار خودرو در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۹۱۲

قاچاق سوخت توسط 30 هزار خودرو در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 30 هزار خودروی سبک و سنگین در سیستان و بلوچستان، سوخت قاچاق می کنند .

به گزارش ایسنا، احمد علی موهبتی در کارگروه صادرات غیر نفتی و شورای مبادلات مرزی استان با بیان این مطلب، افزود: سوخت سرمایه ملی است ‌و در مقابله با این سودجویان کوتاه نخواهیم آمد .

موهبتی بیان کرد: در شرایطی که کشور وضعیت خاصی دارد و سیستان ‌بلوچستان می تواند دراین شرایط باری از مشکلات کشور بردارد باید با افرادی که سنگ اندازی می کنند به عنوان اخلالگر اقتصادی برخورد و به مراجع قضایی معرفی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر بازارچه مرزی هم تخلفی کرد باید پلمپ و حوزه اختیارات  آن به پایانه مرزی واگذار شود .

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته بیش از 200 نفر در تصادفات با سوخت کش‌ها کشته شده‌اند و50  نفر نیز در آتش سوخته‌اند.

وی بیان کرد: تمامی دستگاهها اداری باید وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهند و هر دستگاهی که مرتکب تخلف شد باید با قاطعیت با آن برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: هر کس در هر سمت و ارگانی کار خود را به درستی انجام ندهد محکوم است و کم کاری او به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه در جلسات مختلف باید مسائل مرتبط به خوبی مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم گیری شود ادامه داد: مدیر و مسئول هر اداره و سازمانی با ارائه برنامه کار آمد، پیشنهاد مناسب و برداشتن موانع در برطرف کردن مشکلات و پیشبرد اهداف توسعه ای بیش از پیش تلاش کند .

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر خواهان رسیدن به توسعه هستیم باید از هر آنچه در دنیا نیک و پسندیده است استفاده و از هرج و مرج و بی نظمی جلوگیری کنیم .

وی بیان کرد: نیروهای نظامی نقش مهمی در کنترل گلوگاه های ضروری سیستان و بلوچستان دارند لذا نقش آنها در این حوزه بسیار مهم است .

موهبتی خاطر نشان کرد: کشور در شرایط خاص و ویژه ای قرار دارد و نقش سیستان و بلوچستان در برطرف کردن مشکلات بسیار پر رنگ و مهم است و باید از ظرفیت ها و توانمندیهای متعدد این استان در این زمینه بهره گرفت.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان با توجه به همسایگی با دو کشور افغانستان و پاکستان و همچنین دسترسی به آبهای آزاد بین المللی نقش مهم و پررنگی در زمینه رونق صادرات و واردات کشور می تواند داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید