Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:26:03 GMT

درخت آرزوهای کودکان درشهر پردیس به بار نشست

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۰۰۴

درخت آرزوهای کودکان درشهر پردیس به بار نشست

تهران-ایرنا- آرزوی 35 کودک تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر پردیس در ضیافت افطار توسط خیرین این شهرستان برآورده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه چهارشنبه کمیته امداد میزبان تعدادی از مددجویان و خیرین در یکی از تالارهای شهر بود، آرزوی 35 کودک که به درخت آرزو آویخته شده بود توسط خیرین برآورده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توپ فوتبال، لباس ورزشی، دارت، دوچرخه قرمز، دوچرخه مشکی ، تلوزیون، ماشین لباسشویی، دیدن برج میلاد تهران از نزدیک، عروسک، تختخواب، کاپشن ورزشی، زیارت امام هشتم (ع) و سفر کربلا بخشی از آرزوهای آویخته شده کودکان به این درخت بود.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم با هدف تکریم و اطعام خانواده های تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.
وحید زمان با اشاره به تعداد افراد تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: 1300خانواده به تعداد 2 هزار و پانصد نفر تحت حمایت این نهاد هستند و این 35 مورد از بین آرزوهای 350 کودک تحت پوشش انتخاب شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پردیس با اشاره به اهدای سبد کالا به مدد جویان در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: با حمایت خیرین 500 سبد کالا هر یک به ارزش 4 میلیون ریال شامل کالاهای ضروری در این ماه مبارک به مدد جویان اهدا شد.
وی با اشاره به اهمیت تکریم مدد جویان اظهار داشت: تا پایان مبارک رمضان توزیع سبد کالا، برگزاری مراسم افطار و توزیع غذای گرم بین یک هزار نفر از سالمندان و کسانی که امکان حضور در مراسم را ندارند را با حمایت خیرین برگزار خواهیم کرد.
زمان گفت: در حدود یک هزار نفر حامی در داخل و خارج از شهرستان برای رسیدگی به امور مدد جویان به ما کمک می کنند.
وی با بیان اینکه مهمترین هدف کمیته امداد توانمند سازی خانواده های نیازمند است ، اظهار داشت: خودکفایی خانواده های اولین گام در توانمند سازی آنها است و در این راستا برپایی بازارچه کارآفرینی توسط مدد جویان تحت پوشش بهترین راه برای معرفی کسب و کار آنها و درآمدزایی برای این خانواده است.
زمان با اشاره به سایر مزایای برگزاری بازارچه های کارآفرینی کوتاه مدت برای مددجویان خاطر نشان کرد: بسیاری از خانواده ها در این بازارچه ها با فعالیت کمیته امداد آشنا می شوند و فضای مناسبی برای معرفی اداره بهزیستی، مراکز نیکوکاری، خیریه ها و مراکز توان بخشی شهرستان و جذب خیرین ایجاد می شود.
رییس کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: از مسولین شهرستان درخواست و انتظار مساعدت برای برپایی بازارچه کارآفرینی طی یک و یا دو شب در ماه مبارک رمضان را در راستای اهداف یاد شده داریم.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي درخت آرزو وحيد زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد خدمت رسان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت، ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان راه اندازی شده است.

مهرافروز افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده، پخت و توزیع شده است.

او ادامه داد: همچنین در این پانزده روز بیش از ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده‌های تحت حمایت از سفره‌های افطاری امداد بهره‌مند شدند.

مهرافروز با بیان اینکه تعهد کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال ۷۰۰ میلیارد ریال است گفت:تا کنون نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۸۵ هزار خانواده در قالب ۱۸۷ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میباشند که از این تعداد نیز ۱۸هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان ایتام و محسنین را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • پنج هزار اصله نهال چنار در سطح ابهر غرس می‌شود
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل هستند
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند/ پرواز بادکنک آرزوها در اردبیل