Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:14:50 GMT

خرید گندم بذری در ایرانشهر از مرز 1000 تن گذشت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۰۱۹

خرید گندم بذری در ایرانشهر از مرز 1000 تن گذشت

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: از آغاز برداشت گندم در شهرستان ایرانشهر تاکنون بیش از 1000 تن گندم بذری از کشاورزان این منطقه خریداری شده است .

به گزارش ایسنا، مجید فیاضی افزود:  قیمت گندم بذری 15 تا 20 درصد نسبت به گندم عادی افزایش دارد و به ازای هر کیلوگرم گندم عادی، هزار و 700 تومان و برای گندم بذری به ازای هر کیلوگرم، 2 هزار و 50 تومان به کشاورز پرداخت می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیاضی پیش بینی کرد امسال بیش از 1500 تن گندم بذری از کشاورزان ایرانشهر خریداری شود .

وی افزود: گندم بذری خریداری شده برای کشت سال زراعی آینده در اختیار کشاورزان ایرانشهر قرار می‌گیرد .

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: تاکنون گندمکاران ایرانشهر بیش از 14 هزارتن گندم مازاد بر مصرف خود را تحویل دولت داده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گندم بذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه گندم از مهمترین غلات دنیا و قوت غالب مردم است، گفت: این محصول بیشترین سهم غذای انسان را به خود اختصاص داده و بالاترین تجارت جهانی در بین محصولات کشاورزی را داراست.

حاتمی زاده با اشاره به ذائفه‌ی ایرانیها، نان را پایه ثابت سفره و بعنوان منبع اصلی انرژی، ویتامین‌ها و مواد معدنی دانست و افزود: تولید نان شامل یک زنجیره کاملی از بهره برداران، تولیدکنندگان، صنایع فرآوری وابسته و بخصوص نانوایی‌ها است.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت گندم استان یزد بالغ بر ۸۵۰۰ هکتار است، گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۵ هزار تن گندم مازاد کشاورزان تحویل مراکز خرید شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: این سازمان با برنامه ریزی‌های مناسب، آموزش و ترویج ارقام جدید گندم و سازگار با کم آبی، اصلاح الگوی کشت، معرفی سیستم‌های نوین آبیاری و تخصیص اعتبار همچنین همت بالای کشاورزان و گندمکاران در راستای افزایش بهره وری و تولید، گام‌های بسیار مهم و موثری برداشته است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • ۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد