Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح تصادفات منجر به فوت هفته گذشته شهر تهران اعلام کرد: در این هفته ٢ مورد تصادف منجر به فوت را در سطح شهر تهران شاهد بودیم که یک نفر سرنشین وسیله نقلیه و یک نفر راننده موتورسیکلت در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خودشان را از دست دادند و خانواده‌هایی را داغدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصادف اول در ساعت ١٦/٣٠ روز سه شنبه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان روبروی بلوار یاس یک دستگاه کامیون بنز در لاین اضطرار متوقف بوده که یک دستگاه کامیونت ایسوز و از ناحیه جلو به قسمت عقب کامیون برخورد و در اثر شدت ضربه سرنشین کامیونت که فردی مذکر حدودا ٣٧ ساله در محل حادثه فوت کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنم در هنگام توقف اضطراری در محور‌های بزرگراهی در محل امن توقف کنند و در قسمت عقب وسیله نقلیه با فاصله مناسب علائم هشدار دهنده نصب کنند و همچنین رانندگان در هنگام خستگی و خواب آلودگی حتما در یک مکان مناسب توقف کنند و پس از استراحت دوباره به مسیر خود ادامه دهند.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: تصادف دوم در ساعت ٠٠:٢٥ بامداد امروز پنج شنبه ٩٨/٣/٢ در مسیر شرق به غرب تونل نیایش یک دستگاه موتورسیکلت به علت تخطی از سرعت مطمئنه راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده و با جدول کناری تونل برخورد و پس از طی ١٢ متر کشیدگی بر روی جدول در اثر اصابت سر راننده به دیواره بتنی تونل راننده جوان حدودا ٣٧ ساله در محل حادثه فوت کرد.

وی افزود: به رانندگان موتورسیکلت توصیه می‌کنم از تردد در داخل تونل‌های شهری جدا خودداری کنند و در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خاتمه به کلیه کاربران ترافیک توصیه می‌کنم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به توصیه کارشناسان پلیس راهور توجه کنند و همچنین با توجه به نزدیک شدن به شب‌های قدر رانندگان عزیز در مقابل مساجد و محل‌های برگزاری مراسم با دقت و توجه لازم رانندگی کنند و توجه ویژه به حرکت عابران پیاده داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر تهران خلوت و روان است

سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد. 

او گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌نمایند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند. 

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنند. 

او  همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

سرهنگ احسان پور افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • معابر تهران خلوت و روان است