Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرتضی سلیمی گفت: از ٢٤ اردیبهشت تا ١خرداد به ٨٣شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی شده است و در جریان آن به ٢٠٥٠نفر امدادرسانی شده و اسکان اضطراری برای ٣٣٩نفر فراهم شده است.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره گزارش حوادث جوی (سیل و رعد و برق) از ٢٤ اردیبهشت تا ١خرداد گفت: طی این مدت ١٧ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، مرکزی و یزد متاثر از سیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: طی این مدت به ٨٣شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی شده است و در جریان آن به ٢٠٥٠نفر امدادرسانی ، اسکان اضطراری برای ٣٣٩نفر، انتقال به مناطق امن ٨٣نفر، انتقال به مراکز درمانی ٧نفر،فوتی ٩نفر که شامل ٥نفر درکاشان، ٢نفر میبد، ٢نفر سربیشه که یک نفر بر اثر رعدو برق، ٣نفر درایلام، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و به علت ریزش کوه ١نفر در آذربایجان شرقی فوت کرد.

وی در ادامه درباره سایر اقدامات گفت: تخلیه آب از منازل مسکونی١٥٩واحد، رهاسازی خودرو از مسیر سیلاب ٤٨دستگاه، ١٩٨تیم شامل ٧٨١ نفر، چادر ١٢٢دستگاه، پتو٤٦٠تخته، موکت:٢٢٠نخته، نایلون:١٣٣کیلوگرم، بسته غذایی:٢٢٠بسته ، کنسروجات:١٠٧قوطی بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: امدادرسانی در ایلام، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امدادرسانی مرتضی سلیمی امداد ونجات حوادث جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان