Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: عملیات حاج عمران بیانگر ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان لر است.به گزارش بلاغ،سردار یعقوب سلیمانی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی رزمندگان  هشت سال دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: دفاع مقدس از قله‌های رفیع تاریخ انقلاب و تفسیر آیه‌های آسمانی روی زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: دفاع مقدس جلوه‌گاه نصرت الهی، قطعه درخشان و نورانی حیات ملی و تجلی‌گاه حیات نظام است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: شجاعت، فداکاری، ایثار، روحیه استکبارستیزی در دفاع از عزت مسلمانان و ایستادگی در برابر استکبار از ویژگی‌های عاشورایی دفاع مقدس است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: دفاع مقدس کهنگی ندارد، چرا که دنیا هنوز از پنجره دفاع مقدس به ما می‌نگرد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس جریانی سیال در دفتر زمان است که تا ابد امنیت ملت ایران را تضمین کرده است، افزود: تلاش دشمن در جهت خاموش کردن اندیشه امام راحل بی‌نتیجه مانده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: حفظ وحدت، همدلی و هم‌افزایی حول محور ولایت یکی از مهمترین درس‌های شهیدان است.

سردار سلیمانی اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان همه ظرفیت‌ها، شگردها و مکرهای خود را به کار بسته‌اند، باید هر چه بیشتر وحدت و همدلی خود را در راستای تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت‌ها و نقش راهبردی و اساسی رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران، بیان کرد: دشمن پس از شکست در عملیات والفجر ۸ با تهاجم گسترده به دنبال تصرف مهران و سردشت بود و مهران را تصرف کرد اما سردشت سقوط نکرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: در عملیات حاج عمران رزمندگان لرستانی با مقاومت و دلاوری همچون دژی مستحکم در برابر دشمن ایستادگی کردند که اگر حماسه و ایستادگی آنان نبود، شهرهای پیرانشهر و نقده سقوط کرده و معلوم نبود سرنوشت جنگ چه می‌شد.

سردار سلیمانی با اشاره به آسمانی شدن قریب به ۳۰۰ رزمنده لرستانی در این عملیات، عنوان کرد: عملیات حاج عمران بیانگر ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان لر است.

وی در ادامه به سال آزادی خرمشهر اشاره و خاطرنشان کرد: خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط رژیم بعث عراق به دست رزمندگان آزاد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌های اسلامی بود، همچنان که گفتمان دنیا در این فتح‌الفتوح رزمندگان ایران تغییر کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است