Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان گفت: دفاتر سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان راه‌اندازی شد.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با توجه به بررسی‌های صورت گرفته توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و کمیسیون امور اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان تغییر کاربری خانه‌های سلامت در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این خانه‌ها تاقبل از این در حوزه سلامت جسم و در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت فعالیت داشت و از امروز کارکرد این خانه‌ها تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمده فعالیت این مراکز از این پس در حوزه مسایل سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد بود، افزود: نام این دفاتر نیز به عنوان سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تغییر یافته است.

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای  شهر اصفهان با بیان اینکه در همه مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان شعبه‌ای از این دفاتر وجود دارد، افزود: جلسات توجیهی برای مسئولان و کارکنان این مراکز برگزار شده، آنها را با آسیب‌های اجتماعی آشنا کرده و ماموریت جدید به آنها ابلاغ شده است.

 وی ابراز امیدواری کرد با فعالیت این دفاتر در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان در حوزه پیشگیری  از آسیب‌های پویایی بیشتری را در شهر شاهد باشیم و این امر منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

محمدی تصریح کرد: آموزش مهارت کنترل رفتار در خانواده‌ها، ترویج رفتارهای بهنجار و افزایش توان خانواده‌ها در فرزند پروری سالم در این دفاتر در دستور کار است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آسيب اجتماعي شورای شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی