Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@15:27:38 GMT

هوا گرم می شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۱۶۸

هوا گرم می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در بیشتر مناطق کشور از امروز تا یکشنبه هفته آینده (۲ تا ۵ خرداد) خبر داد و گفت: این افزایش دما در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

احد وظیفه، اظهار کرد: امروز (۲ خرداد) به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در بعدازظهر فردا (۳ خرداد) برای بخش‌هایی از شمال غرب، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۴ تا ۶ خرداد) به‌ویژه در ساعات بعدازظهر برای شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، نیمه شمالی فارس و نیمه غربی کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه غرب تنگه هرمز و شرق خلیج فارس در ساعات بعدازظهر امروز (۲ خرداد) مواج خواهد بود، تأکید کرد: از امروز تا یکشنبه (۲ تا ۵ خرداد) در بیشتر مناطق کشور افزایش دما رخ می‌دهد که بیشترین مقدار آن در سواحل شمالی و شمال شرق کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

تند باد در جنوب غرب کشور و ایلام
وی افزود: تا روز شنبه (۴ خرداد) در جنوب غرب کشور و ایلام وزش باد قابل ملاحظه همراه با تندباد لحظه‌ای به‌ویژه در بعدازظهرها پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت احتمال خیزش گرد و خاک محلی در پاره‌ای از این نقاط وجود دارد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: هوای پایتخت فردا (۳ خرداد) کمی ابری، همراه با وزش باد و در بعدازظهر وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ درجه و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران پس‌فردا (۴ خرداد) کمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود. دمای تهران در این روز در گرم‌ترین زمان به ۳۳ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در شمال تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران برای پنج روز آینده برای بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان رگبار باران و وزش باد شدید را پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و در نیمه جنوبی غربی استان گاهی وزش باد شدید انتظلرمی‌رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۸ ‌فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد،‌ به‌تدریج افزایش ابر، با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و وزش باد  با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • رگبار باران در شمال تهران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور