Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@12:22:08 GMT

پرسپولیس ضعیف ترین تیم ایرانی در آسیا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۳۲۷

تیم فوتبال پرسپولیس به لحاظ کسب امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه جدولی، ضعیف ترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شد. آفتاب‌‌نیوز : نایب قهرمان فصل گذشته آسیا با قرار گرفتن در آخرین رده جدول گروه چهارم این مسابقات وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان آسیا داشت.
سرخ پوشان در بین ۳ تیم ایرانی حاضر در مرحله گروهی این رقابتها کمترین امتیاز را گرفتند و در پایین‌ترین جای جدول قرار گرفتند تا ضعیف‌ترین تیم ایرانی در آسیا هم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برانکو نسبت به ذوب آهن و استقلال از بازیکنان کمتری در شش دیدار آسیایی‌اش استفاده کرد و کمترین تعداد بازیکن به کار گرفته شده هم به پرسپولیس تعلق دارد.
حتی اگر مهدی شریفی را با یک بازی و ۱۰ دقیقه حضور در میدان و محمد امین اسدی را هم با دو بازی و ۲۱ دقیقه حساب کنیم، باز هم تعداد بازیکنانی که برانکو در دیدارهای آسیایی‌اش استفاده کرده از ۱۸ نفر تجاوز نمی‌کند.
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور، ماریو بودیمیر، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، شایان مصلح، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه، محمد امین اسدی و مهدی شریفی همه بازیکنانی هستند که در آسیا برای سرخ پوشان به میدان رفتند.
برای پرسپولیس هفت بازیکن در هر ۶ بازی حضور داشتند، سه بازیکن در ۵ بازی و دو بازیکن در ۴ بازی مشارکت داشتند.
بیرانوند، شیری، کامیابی نیا و علیپور چهار بازیکنی هستند که با ۵۴۰ دقیقه حضور در میدان بیشترین میزان مشارکت در بازی‌های سرخ پوشان را داشتند و مهدی شریفی با تنها ۱۰ دقیقه حضور در میدان کمترین میزان حضور در میدان را داشت.
بازیکنان پرسپولیس در مجموع ۱۱ بار از داوران کارت زرد گرفتند و شجاع خلیل زاده با ۳ اخطار پر کارت ترین بازیکن این تیم شد.
خلیل زاده و علیپور هر کدام با ۲ گل زده بهترین گلزنان این تیم بودند و هیچ بازیکنی در این تیم بیشتر از یک پاس گل نداده است.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین سرخ‌ها در دو روز گذشته بدون حضور سرمربی برزیلی‌شان برگزار شد و این اولین تمرین سرخ‌ها با حضور اوسمار در سال جدید بود. تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • مهدی قایدی ، بهترین بازیکن ایران - ترکمنستان
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی