Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فيفا از افزايش تعداد تيم هاي جام جهاني 2018 قطر منصرف شد.
به گزارش آريا، برخلاف وعده هاي جياني اينفانيتو، رئيس فيفا، جام جهاني 2022 قطر در فرمت کنوني و با حضور 32 تيم برگزار خواهد شد. اينفانيتو طي يک سال اخير تلاش کرده بود با بالا بردن تعداد تيم هاي حاضر، درصد بيشتري از اعضاي فيفا را راضي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فيفا اعلام کرده پس از بررسي تمام جوانب تصميم گرفته که جام جهاني 2022 قطر با همان 32 تيم برگزار شود تا بحث 48 تيمي شدن اين جام منتفي شود. پيش اين قرار بود در جلسه ماه آينده شوراي فيفا اين پيشنهاد به راي گيري گذاشته شود.
جياني اينفانتينو، رئيس فيفا علاقه زيادي به 48 تيمي شدن جام جهاني 2022 و همچنين برگزاري تعدادي از بازي هاي اين رقابت ها در کشورهاي همسايه داشت اما در نهايت تلاش هاي او به نتيجه نرسيد. مسئولان برگزاري جام جهاني قطر هميشه اعلام کرده بودند که ترجيح مي دهند اين رقابت ها با حضور 32 تيم برگزار شود.
برنامه اوليه اين بود که بخشي از مسابقات جام جهاني 2022 قطر، در کشورهاي همسايه قطر و حاشيه خليج فارس، مثل عربستان، امارات و بحرين برگزار شود. اينفانتينو ژوئن 2017 عنوان کرده بود چنين کاري مي تواند همچون پل و رابطي ميان کشورها باشد چرا که فوتبال ميتواند معجزه کند. اما حالا تصميم فيفا چيز ديگري است.
طبق بيانيه منتشر شده توسط فيفا نتيجه بر اين شد که؛ بعد از بررسي هاي فراگير و جامع به عمل آمده، تحت شرايط فعلي، برگزاري جام جهاني با 48 تيم و کمک از ساير کشورها براي ميزباني منتفي است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جام جهاني 2022 قطر 32 تيم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.

زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.

فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • اولی هونس: فیفا آن‌قدر فاسد بود که می‌توانستید به خرید جام جهانی فکر کنید!
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال