Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-16@17:59:38 GMT

میزان افزایش حقوق کارکنان وزارت نفت چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۴۰۳

فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت مقدار افزایش حقوق کارمندان رسمی، کارگران رسمی، کارکنان قراردادی مدت‌معین و کارکنان قراردادی مدت‌موقت را در سال ۹۸ اعلام کرد و گفت: در سال ۹۸، پایه حقوق کارمندان رسمی بر مبنای مصوبه هیئت‌ وزیران به میزان حداقل ۱۸ درصد و حداقل دستمزد کارگران رسمی، کارکنان قراردادی مدت‌معین و کارکنان قراردادی مدت‌موقت بر مبنای بخشنامه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، به‌طور میانگین ۳۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد افزایش یافته است.

وی در تشریح جزئیات افزایش حقوق و دستمزد، با بیان اینکه پایه حقوق کارمندان رسمی بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران و با موافقت وزیر نفت ۱۸درصد افزوده شده است، یادآور شد: از آنجا که بر اساس این مصوبه، میزان افزایش حقوق کارمندان نباید کمتر از ۴میلیون و ۴۰۰هزار ریال باشد، بنابراین به منظور رعایت مفاد مصوبه، حقوق آن دسته از کارمندان رسمی که افزایش ریالی حقوق اصلی و فوق‌العاده‌های مستمر آنها (با احتساب افزایش ۱۸ درصدی) کمتر از ۴ میلیون و ۴۰۰هزار ریال می‌شد، مشمول اضافاتی بیش از ۱۸درصد شده‌ است.

مینو ادامه داد: به عبارت دیگر، آن دسته از کارمندان رسمی که پایه حقوق‌شان کمتر از ۱۶میلیون و ۳۰۰هزار ریال است، مشمول بیش از ۱۸درصد افزایش شده‌اند.

معاون وزیر نفت در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به افزایش حقوق و دستمزد کارگران رسمی، کارکنان قراردادی مدت‌معین و کارکنان قراردادی مدت‌موقت اشاره کرد و با بیان اینکه بر اساس بخشنامه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دستمزد این دسته از کارکنان به‌طور میانگین ۳۶.۵ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: البته از آنجا که برخی آیتم‌های حقوقی کارکنان قراردادی مدت‌موقت (مانند کمک‌رفاهی و …) نشات‌گرفته از مقررات نفت است، میزان افزایش این آیتم‌ها در شورای اداری وزارت نفت نهایی و اعلام خواهد شد.

وی افزود: همه اضافات در سامانه جامع نیروی انسانی صنعت نفت تغذیه شده است و پس از طی مراحل لازم در مدیریت مالی، قابل‌پرداخت خواهد بود.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار وزارت نفت بخشنامه افزایش حقوق حقوق کارمندان وزارت نفت شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت یک میلیون و ۲۰۷ مسافر در بندرانزلی در تعطیلات ماه رمضان و نوروز

ایسنا/گیلان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندرانزلی گفت: در تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان امسال یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۸ مسافر در اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی این شهرستان اقامت داشتند.

اسماعیل ساحلی امروز یکشنبه، ۲۶ فروردین ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خدمات ستاد تسهیلات سفر امسال از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه امسال ادامه داشت که طی این مدت آمار اقامت در اقامتگاه‌های رسمی ۱۸۶ هزار و ۲۹۷ معادل ۱۵.۴۴ درصد و میزان کل اقامت در اقامتگاه‌های غیر رسمی ۷۶۳ هزار و ۳۶۶ نفر معادل ۶۳.۲۵ درصد بود.

وی با بیان اینکه میزان کل اقامت در اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان بندرانزلی ۲۵۷ هزار و ۲۴۵ نفر و معادل ۲۱.۳۱ درصد کل اقامت ها بود، افزود: میزان کل اقامت در مجموع یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۸ نفر بود.

ساحلی با بیان اینکه طی این مدت در مجموع تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی ۵۹ مورد بود، تصریح کرد: در پی این بازدیدها تعداد ۱۴ فقره تذکر کتبی و ۳ فقره اخطاریه به واحدهای متخلف داده شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: اقامت گاه‌های رسمی هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری، مهمان پذیرها، هتل آپارتمان‌ها، بوم گردی‌ها و خانه مسافرها و اقامتگاه‌های غیر رسمی واحدهای غیرمجاز اعم از خانه‌های غیرمجاز هستند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم مسافرین عزیز که به شهرستان بندرانزلی سفر می‌کنند اقامتگاه‌های رسمی را برای اسکان انتخاب کنند تا در صورت بروز هر گونه مشکل قابل پیگیری باشد.

ساحلی گفت: بندرانزلی دارای ۲۶ اثر ملی ثبت شده است که از جمله آنها می توان کلیسای مریم مقدس، برج ساعت، ساختمان شهرداری، پل غازیان، کاخ موزه بندرانزلی و بنای موزیک جیگا را نام برد که در کنار زیبایی‌های دریا، تالاب و جنگل به غنای گردشگری این شهرستان افزوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک فعال کارگری: قدرت خرید دستمزد کارگران به پایین ترین میزان در تاریخ شورایعالی کار رسیده است
  • آیا امکان افزایش مهریه بعد از عقد وجود دارد؟
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • رقم واقعی حقوق کارگران مشخص شد
  • رقم واقعی حقوق کارگران مشخص شد/ یک روایت جدید درباره دستمزد ۱۴۰۳ کارگران
  • طرح سئوال از وزیر کار در خصوص دستمزد کارگران کلید خورد
  • اقامت یک میلیون و ۲۰۷ مسافر در بندرانزلی در تعطیلات ماه رمضان و نوروز
  • حداقل حقوق ۱۴۰۳ همراه با جزئیات کامل
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی