Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:06:45 GMT

برپایی افطاری ساده به همت دانش‌آموزان گلستانی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۴۱۹

برپایی افطاری ساده به همت دانش‌آموزان گلستانی

سفره افطاری ساده به‌همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش‎آموزان استان گلستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید علی‌نقی حسینی ایزدی» در جمع خبرنگاران استان گلستان گفت: نزدیک به یک هزار بسته غذایی تهیه‌شده از سوی دانش‎آموزان شب گذشته بین ‎روزه‎داران گرگانی در قالب سفره افطاری ساده توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‎آموزان گلستان افزود: این مراسم پنجمین سالی است که توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان در استان برگزار می‎شود.

 

وی تصریح کرد: با برگزاری این مراسم به دنبال این هستیم تا فضای افطاری مشارکتی و جماعتی اتفاق بیفتد و مردم ببیند که با هزینه کم نیز می‎توانند افطاری بدهند.

 

حسینی افزود: برای شب های قدر نیز پس از افطار تا سحر به همراه صرف سحری برنامه‌هایی برای دانش آموزان پیش بینی شده و محافل قرآنی نیز برای دانش‎آموزان برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس مسجد روزه اولی ها دختران روزه اولی کانون های مساجد اردبیل روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان سفره افطاری ساده گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جشنواره‌ای از توانمندی‌های هنری دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام در قالب نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

 در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر هنری دانش آموزان این دبستان شامل نقاشی روی کاغذ و سنگ، کاردستی‌های حجمی (ماکت خانه، منظره)، زیبا نویسی، نجوم و دست سازه‌های علوم به نمایش گذاشته شد.

 این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به مدت دو روز در محل دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام دایر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر