Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویی (ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم) به ابتکار معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی و با حمایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی و با شعار «قرآن معنای زندگی» در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در مصلی بزرگ امام خمینی تهران آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین روز مسابقات مناظره دانشجویی (ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم) مناظره بین تیم‌های ثامن الاحجج از دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان تیم مخالف و تنقیح مناط تر افرازنده از دانشگاه تهران به عنوان تیم موافق و با گزاره «سبک زندگی اسلامی در دوره معاصر ایده‌ای سیاسی و ایدئولوژیک است؟» برگزار شد.

همچنین مناظره بین دو تیم عقل سرخ از دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان تیم موافق و تیم منتصرین از دانشگاه شهید بهشتی به عنوان تیم مخالف و با گزاره «سبک زندگی قرآنی با اقتضائات زمانی و مکانی عصر حاضر قابل اجراست» نیز برگزار شد.

بر اساس این گزارش با نظر داوران حاضر لیلا سنگی (مدیر ارزیابی و نیازسنجی جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه تهران)، مهدوی زاهد (مشاور حقوقی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی)، غفاری (عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه علامه و مدیر برنامه‌ریزی و ارزیابی و نظارت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی) تیم‌های تنقیح مناط تر افرازنده از دانشگاه تهران و عقل سرخ از دانشگاه امام صادق (ع) به مرحله بعد راه پیدا کردند.

کد خبر 4623984 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مناظره دانشجویی جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد