Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) افراد تحت پوشش را تا رسیدن به نقطه مطلوب حمایت و هدایت می‌کند که این اقدام کمیته امداد را می‌توان ستودنی برشمرد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمدعلی موهبتی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از کارگاه تولیدی چاپ‌روی پارچه و مروارید کوبی مجری طرح اشتغال و خانواده‌های ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) در زاهدان اظهار داشت: امروز کمیته امداد با کمک مردم عزت آفرینی افراد تحت حمایت را دنبال می‌کند به طوری که می‌توان گفت اقدامات مطلوب و بسیار خوبی توسط کمیته امداد که ویژه امام(ره) بنیان‌گذار آن بوده صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افراد تحت حمایت کمیته امداد در کوتاه‌ترین زمان احساس عزت کرده و نیاز به تحت پوشش بودن را ندارند تصریح کرد: این افراد پس از مدتی بلکه برای سایر افراد نیازمند و ایتام حامی می‌شوند در حال حاضر می‌توان گفت بخشی از نیروهای آموزش دیده که توسط کمیته امداد امام(ره) در دانشگاه‌ها تحصیل کرده‌اند و به شغل پایدار رسیده‌اند اکنون حامی ایتام این نهاد هستند.

وی خاطرنشان کرد:کمیته امداد امام خمینی(ره) افراد تحت پوشش را تا رسیدن به نقطه مطلوب حمایت و هدایت می‌کند که این اقدام کمیته امداد را می‌توان ستودنی برشمرد چرا که اکثر افراد از توانایی خود توسط این نهاد آگاهی پیدا می‌کنند.

تهران| 20 هزار میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست پرداخت می‌شودروایت فعالیت یک کارخانه با 1000 محکوم به اعدام، زن سرپرست خانوار و معتاددفترچه رایگان برای 9700 نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه صادر شد

وی تحصیلات دانشگاهی مددجویان و استعدیابی آموزش و ایجاد اشتغال متناسب با علاقه مددجویان جامعه آموزش‌های مهارتی را الویت‌های کارهای کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: در ابتدای تاسیس این نهاد فقط کمک‌های مردم جمع‌آوری و توزیع برای امرار معاش انجام می‌شد اما امروز خدمات این نهاد با کمک مردم عزت‌آفرینی افراد تحت حمایت را دنبال می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیا اینکه سال گذشته مجوز ویژه برای سیستان و بلوچستان صادر و 55 هزار خانوار تحت پوشش جدید به عضویت درآمدند عنوان کرد: هر چند ممنوعیبت تحت‌پوشش وجود داشت اما با توجه به مشکلات استان طرح ضربتی تحت پوشش قرار دادن افراد واجد شرایط دنبال شد در نتیجه یک کار انقلابی، صحیح و سریع را در این نهاد شاهد بودیم که با اجرای این طرح امید آفرینی برای اقشار نیازمند دنبال شد.

وی از کمیته امداد امام(ره) مانند یک موجود زنده یاد کرد و افزود: این نهاد روز به روز رشد می‌کند و متناسب با زمان و مکان طرح‌های جدید و نو را ارایه می‌دهد که می‌تواند برای بسیاری از افراد نیازمند الگو باشد.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی که روز پنجشنبه و با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، اکبر گنجه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

در این مراسم که رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات نیز حضور داشتند، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها ۲۳ میلیارد تومان است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حمید صمیمی افزود: در اسلامشهر نیز امروز ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود که شامل تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه این مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره آماده سازی این جهیزیه‌ها پرداخت.

کد خبر 6082125

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی