Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ملی تجلیل از مقام علمی استاد برجسته حقوق، فقه و فلسفه محمدجواد جعفری لنگرودی به همت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار برای این همایش تا 30 خرداد اعلام شده است.به گزارش بلاغ،همایش ملی تجلیل از مقام علمی استاد برجسته حقوق، فقه و فلسفه محمدجواد جعفری لنگرودی به همت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ارسال آثار برای این همایش تا 30 خرداد اعلام شده است.

از محورهای این همایش می‌توان به تحلیل علمی دیدگاه‌های جعفری لنگرودی در حوزه‌های دانش‌نامه‌نویسی، فقه مقارن، مناسبات فقه و حقوق، آیین‌ دادرسی مدنی، حقوق مدنی، فلسفه حقوق و ادبیات حقوق اشاره کرد. 

همچنین در این همایش بنا شده تا دیدگاه‌های جعفری لنگرودی در حوزه‌های تاریخ حقوق، منطق حقوق، حقوق اسلام، حقوق تطبیقی و حقوق ثبت اسناد و املاک پرداخته شود.

علاوه بر همکاری دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات و دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به برگزاری این همایش کمک می‌کند.

محمد درویش‌زاده کاخچی به عنوان دبیر اجرایی همایش، سید حسین صفایی به عنوان دبیر علمی و محمدرضا ضیایی بیگدلی رئیس شورای سیاست‌گذاری برگزاری این همایش هستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان بخش ملی و بین‌الملل بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» منتشر شد.

جشنواره فیلم کوتاه نهال از سال ۱۳۸۲ تاکنون نماینده دانشجویان سینمای دانشگاه هنر است. «نهال ۲۰» همسو با دوره‌های قبلی جشنواره، با رویکرد فیلمسازی دانشجویی و مستقل فعالیت خواهد کرد.

دبیرخانه جشنواره از روز اول اردیبهشت ماه آماده دریافت آثار دانشجویان در بخش های فیلم کوتاه (داستانی، مستند، تجربی،سال اولی و انیمیشن)، فیلمنامه و عکس و پوستر فیلم است.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خواهد بود و امکان تمدید پذیرش آثار نیز وجود نخواهد داشت لذا دریافت آثار بیستمین دوره‌ جشنواره فیلم کوتاه نهال تنها از طریق سایت صورت خواهد گرفت.

آدرس دبیرخانه جشنواره نیز خیابان انقلاب، روبه‌روی بوستان دانشجو، کوچه بالاور، پلاک دوم، طبقه‌ پنجم است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه جشنواره با شماره ۰۹۱۰۳۶۲۶۱۷۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6084156

دیگر خبرها

  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی