Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - رئیس پلیس راه استان ، از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

سرهنگ "رضا گودرزی" با اعلام این خبر گفت : به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان البرز محدودیت های ترافیکی ، اجرا می شود .

وی گفت: علاوه برممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (اول خرداد ماه) تا ساعت ۶ روز سه شنبه (۷ خرداد ماه) از محورهای "کرج - چالوس" ، تردد انواع تریلر ،کامیون و کامیونت نیز از محور مذکور ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه( اول خرداد ماه) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه ، جمعه و دوشنبه( ۲، ۳ و ۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۳ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز دوشنبه (۶ خرداد ماه)از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود .

رئیس پلیس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در تمام محورهای مواصلاتی البرز در جریان است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به بارش باران گفت: در حال حاضر تمام راه‌ها باز و تردد در تمام محورهای مواصلاتی البرز جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی شادفر ظهر امروز _دوشنبه ششم فروردین_ در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی افزود: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ناپایدار جوی، مسافران قبل از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

شادفر در خصوص وضعیت ترافیکی راه‌های استان البرز گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در آزادراه کرج-قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا امامزاده طاهر (ع) هستیم.

وی اضافه کرد: تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان روان است.

کد خبر 739024

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز
  • تردد بیش از ۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی البرز ثبت شد
  • تردد در تمام محورهای مواصلاتی البرز جریان دارد
  • تردد در تمام محورهای مواصلاتی البرز در جریان است